Σύμπτωση που επαναλαμβάνεται παύει να αποτελεί σύμπτωση και τα τραγελαφικά περιστατικά στα paddock της Ferrari μόνο τυχαίο γεγονός δεν συνιστούν, αποκαλύπτοντας την αδυναμία της ιταλικής ομάδας να σταθεί για πολλοστή φορά στο ύψος των περιστάσεων.
Η φετινή σεζόν για τη Ferrari αποτέλεσε μια χρυσή ευκαιρία ώστε να βγει από το τέλμα στο οποίο είχε περιέλθει τα τελευταία χρόνια και να επιστρέψει μετά από σχεδόν μία δεκαπενταετία στην κατάκτηση ενός τίτλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.
Έχοντας απέναντί της μια άρτια προετοιμασμένη Red Bull Racing και τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή M. Verstappen στο καλύτερο… φεγγάρι της μέχρι τώρα καριέρας του, το έργο της Scuderia δεν θα ήταν εύκολο, ωστόσο, τα πρώτα δείγματα του ιταλικού «άρματος» ήταν κάτι παραπάνω από θετικά και τα αποτελέσματα στα πρώτα grand prix της σεζόν άκρως ενθαρρυντικά για τη συνέχεια.
BUY NOW
Βέβαια, το όνειρο της κατάκτησης του φετινού τίτλου δεν κράτησε πολύ, καθώς τα προβλήματα αξιοπιστίας στέρησαν τη δυνατότητα από τον C. Leclerc να ακολουθήσει τον ξέφρενο ρυθμό της Red Bull και την ελπίδα από τους πιστούς οπαδούς της Ferrari ότι η φετινή σεζόν θα μπορούσε να έχει διαφορετική κατάληξη από τις προηγούμενες.
Για τους Tifosi, μάλιστα, τα χειρότερα ήταν μπροστά τους, καθώς στα όποια προβλήματα νεότητας αντιμετώπισε η F1-F75 ήρθε να προστεθεί η σωρεία λάθος αποφάσεων και τραγελαφικών περιστατικών μπροστά και πίσω από τις κάμερες του υπερεκτιμημένου ιταλικού υπερθεάματος.
Όσο κι αν ο ενορχηστρωτής τις ιταλικής οπερέτας επιχείρησε να κρύψει το δομικά προβλήματα τις ιστορικότερης ομάδας του grid, τόσο αυτά επέστρεφαν εκθέτοντας πρωτίστως τον ίδιο τον Mattia Binotto και δευτερευόντως τον μηχανισμό που κλήθηκε να υποστηρίξει τις προσπάθειες των Leclerc και Sainz.
Παρατηρώντας την ιταλική ομάδα στους τελευταίους αγώνες του πρωταθλήματος να αποτυγχάνει ακόμα και στα… βασικά, μπορεί πλέον κανείς να δηλώσει με σιγουριά ότι το φετινό ναυάγιο της Ferrari έχει ονοματεπώνυμο που δεν είναι άλλο από εκείνο του επικεφαλής της.
Το τελευταίο περιστατικό με το χαμένο, πίσω ελαστικό του C. Sainz κατά τη διάρκεια του πρώτου pitstop στο Grand Prix Ολλανδίας ίσως είναι και το πλέον ενδεικτικό της κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει η Ferrari, η οποία εκτός συγκλονιστικού απροόπτου έμεινε για μία ακόμα χρονιά μακριά από τους ρεαλιστικούς στόχους της.
Όχι γιατί το ίδιο το μονοθέσιο δεν ήταν ανταγωνιστικό ή γιατί οι πιλότοι της λύγισαν υπό το βάρος μιας αναμφίβολα βαριάς φανέλας αλλά γιατί ο Matias Binotto δεν κατάφερε να εμφυσήσει στα μέλη της ομάδας του τη νοοτροπία του νικητή, προλαμβάνοντας φαινόμενα που δεν αναλογούν στο μέγεθος και την ιστορία του κατασκευαστή από το Μαρανέλο της Ιταλίας.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ