Όταν το Όχημα Ασφαλείας χτύπησε τον «χειρότερο οδηγό της ιστορίας της F1» (Video)

Taki Inoue Crash 1994

Ο Taki Inoue, που μεσουράνησε στη F1 στο μέσον της δεκαετίας του 1990 για όλους τους λάθος λόγους, πρωταγωνίστησε σε ένα από τα πιο παράξενα συμβάντα της ιστορίας: χτυπήθηκε από το όχημα ασφαλείας στην άκρη της πίστας.

Ο Inoue, που οδήγησε για τις ομάδες Simtek και Footwork το 1994-'95, έχει αποδεχθεί ότι δεν υπήρξε και από τους καλύτερους οδηγούς που πέρασαν ποτέ από τη Formula 1 - μάλιστα, φέρεται να έχει αποδόσει ο ίδιος στον εαυτό του τον τίτλο του χειρότερου οδηγού της ιστορίας του σπορ. Αυτό είναι λίγο άδικο, διότι αναμφίβολα τον τίτλο αυτόν θα μπορούσε να διεκδικήσει και ο Ukyo Katayama.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Inoue, λοιπόν, έχει στο ενεργητικό του μόλις μία 8η θέση στα 18 GP που συμμετείχε. Κατάφερε να τερματίσει μόλις πέντε από αυτά - αν και σε πολλά εγκατέλειψε λόγω μηχανικών προβλημάτων. Μια τέτοια περίπτωση ήταν και η εγκατάλειψή του στο GP Ουγγαρίας του 1995. Στον 14ο γύρο του αγώνα η Footwork του σταμάτησε στην άκρη της πίστας αναδύοντας καπνό από το χώρο του κινητήρα.

Ο Ιάπωνας βγήκε από το κόκπιτ και, σε υπερένταση, έψαξε να βρει έναν πυροσβεστήρα για να βοηθήσει τους κριτές στην προσπάθεια να αποτρέψουν την εκδήλωση φωτιάς στον κινητήρα του μονοθεσίου. Την ώρα εκείνη, όμως, ερχόταν στην άκρη της πίστας ένα από τα οχήματα άμεσης επέμβασης των οργανωτών, για να βοηθήσει την κατάσταση.

Κανείς από τους δύο δεν είδε τον άλλον: ούτε ο οδηγός του οχήματος τον Inoue, ούτε ο Inoue το όχημα. Έτσι, το αυτοκίνητο χτύπησε τον Ιάπωνα καθώς εκείνος έσπευδε με τον πυροσβεστήρα του προς τη Footwork του, με αποτέλεσμα εκείνος να πέσει πάνω στο καπό και έπειτα στο έδαφος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Inoue είχε, κατά κάποιον τρόπο, καταφέρει να δεχθεί ένα χτύπημα από το όχημα ασφαλείας και λίγους μήνες νωρίτερα, στο GP του Μονακό. Σε εκείνη την περίπτωση, μάλιστα, είχε υποστεί και διάσειση.

Πριν από λίγα χρόνια, μιλώντας στο βρετανικό Top Gear, ο Ιάπωνας παραδέχθηκε ότι δεν ήταν αρκετά καλός για να οδηγεί στη F1, δεδομένου ότι εξασφάλιζε τις θέσεις του με χορηγίες, και μάλιστα αποκάλυψε ότι στον πρώτο του αγώνα, «στο Sao Paulo για το Βραζιλιάνικο GP, δεν ήξερα καν τι είναι το pit-stop. Κανείς δεν μου το είχε εξηγήσει. Αλλά τουλάχιστον το αυτοκίνητο δεν ήταν τόσο δύσκολο. Δεν είχε paddles για την αλλαγή ταχυτήτων, και μόλις συνήθιζες τα κεραμικά φρένα ήταν πολύ εύκολο στη χρήση», είπε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ