Peugeot 9X8: Αντίστροφη μέτρηση για το αγωνιστικό ντεμπούτο

Peugeot 9X8 2022 6ωρος αγώνας αντοχής στην Monza

Λίγες ημέρες έχουν απομείνει για το επίσημο αγωνιστικό ντεμπούτο του Peugeot 9X8, το οποίο και θα γίνει στον ερχόμενο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής.

Στις 10 Ιουλίου 2022, τα δύο πρωτότυπα 9X8 Le Mans Hypercar της Team Peugeot TotalEnergies θα κάνουν το επίσημο αγωνιστικό τους ντεμπούτο στη Monza της Ιταλίας, στον τέταρτο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIA 2022 (FIA WEC).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με βάση την επιτυχία των προηγούμενων προγραμμάτων της με το 905 (1990-1993, με κινητήρα βενζίνης V10) και το 908 (2007-2011, με κινητήρα diesel HDI FAP V12), οι Γάλλοι επιστρέφουν δυναμικά στους αγώνες αντοχής, αυτή τη φορά με ένα υβριδικό αγωνιστικό. Όλη η ομάδα ανυπομονεί να μάθει όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτή την πρώτη αγωνιστική συμμετοχή.

Ο διάσημος «Ναός της Ταχύτητας» της Ιταλίας είναι εκεί όπου ξεκίνησαν όλα για το Peugeot 908 τον Απρίλιο του 2007, με ένα νικηφόρο ντεμπούτο στην κορυφαία κατηγορία LMP1 στα 1.000 χλμ της Μόντσα. Μιάμιση δεκαετία μετά, η εμβληματική πίστα θα αποτελέσει το σκηνικό για την αγωνιστική παρουσία του Peugeot 9X8, στην κατηγορία Le Mans Hypercar του 6ωρου αγώνα αντοχής.

Τους τελευταίους έξι μήνες, η Team Peugeot TotalEnergies διεξήγαγε ένα έντονο πρόγραμμα δοκιμών σε διάφορες πίστες σε όλη την Ευρώπη, προετοιμάζοντας αυτή την πρώτη αγωνιστική της εμφάνιση. Η προσπάθεια αυτή χωρίστηκε σε δύο βασικές φάσεις: η πρώτη έλαβε τη μορφή «συνεδριών» προσομοίωσης στη βάση Satory της Peugeot, κοντά στο Παρίσι, επιτρέποντας στην ομάδα να αξιολογήσει και να ολοκληρώσει τη χαρτογράφηση της διαχείρισης ενέργειας για τη Monza καθώς οι οδηγοί εξοικειώνονταν με τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τις απαιτήσεις της πίστας. Μετά ακολούθησε μια τελευταία πραγματική δοκιμή στην πίστα στο MotorLand Aragón στην Ισπανία, όπου το 9X8 διένυσε το 15.000ο χιλιόμετρό του, επιτυγχάνοντας έτσι τον στόχο της Team Peugeot TotalEnergies πριν από τη Monza.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμής, ολοκληρώθηκε ένα εντατικό τεστ αντοχής 36 ωρών, όπου τα δύο πληρώματα αγώνων της ομάδας (οδηγοί και μηχανικοί) υποβλήθηκαν στους ρυθμούς ενός πραγματικού αγώνα, ενώ οριοθέτησαν σταθερά τις διαδικασίες του αγώνα στο μυαλό των γυναικών και των ανδρών που είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση των δύο Peugeot 9X8 που θα ανταγωνιστούν με τα νούμερα #93 και #94.

Ο Paul Di Resta, ο Mikkel Jensen και ο Jean-Eric Vergne θα μοιραστούν το #93, με επικεφαλής μηχανικό τον Gauthier Bouteiller. Το #94, που θα οδηγήσουν οι James Rossiter, Gustavo Menezes και Loïc Duval, θα έχουν τον Brice Gaillardon να εκπληρώνει τον ρόλο του επικεφαλής μηχανικού.

Ενώ η νίκη παραμένει ο απώτερος στόχος για την Peugeot, αυτό το αθλητικό πρόγραμμα δεν μοιάζει με κανένα άλλο, καθώς βασίζεται στα πιο καινοτόμα εργαλεία και πρακτικές στην ιστορία της μάρκας, αντιπροσωπεύοντας μια σημαντική τεχνολογική πρόκληση και υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της Peugeot για ενεργειακή μετάβαση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέσα σε μόλις ενάμιση χρόνο, ένα νέο αυτοκίνητο –το Peugeot 9X8– και η αγωνιστική ομάδα έχουν συγκεντρωθεί ταυτόχρονα σε ένα απαιτητικό πρόγραμμα προετοιμασίας και δοκιμών τόσο σε πίστες αγώνων όσο και στο εργαστήριο. Τώρα, είναι έτοιμοι να δουν πώς η αγωνιστική τους δημιουργία ανταποκρίνεται σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, έναντι σε άλλα πρωτότυπα και άλλες ομάδες που διαθέτουν περισσότερη εμπειρία στον κλάδο.

Οι φετινοί αγώνες θα επιτρέψουν στην ομάδα να συγκεντρώσει ζωτικής σημασίας πληροφορίες, οι οποίες, με τη σειρά τους, θα παίξουν βασικό ρόλο στη συνεχή εξέλιξη του Peugeot 9X8 και στην αναζήτηση επιδόσεων και αποτελεσματικότητας για τον μακροπρόθεσμο στόχο της ομάδας που είναι η σεζόν του 2023 και η συμμετοχή της στον 24ωρο αγώνα αντοχής στο Le Mans.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ