Η Peugeot TotalEnergies εξασφάλισε έτσι το καλύτερο αποτέλεσμα από το ντεμπούτο του 9X8 προδιαγραφών 2024 τον Απρίλιο.
Έχοντας επιλέξει να ξεκινήσουν με σκληρά ελαστικά μετά από μια δύσκολη περίοδο στα προκριματικά (όπου τερμάτισαν στην 16η και 17η θέση), τα Peugeot 9X8 Hypercars ανέβηκαν γρήγορα στη γενική κατάταξη. Μετά από μια ώρα στον αγώνα, με μια υπέροχη κίνηση προσπέρασης ο Nico Müller με το αρ. 93 Peugeot 9X8 πέρασε μια Porsche στη 12η θέση, ακριβώς μπροστά από το αυτοκίνητο αρ. 94 που οδηγούσε ο Loïc Duval, στον οποίο είχε επιβληθεί ποινή πέντε δευτερολέπτων μετά από σύγκρουση στην πίστα.
Ο Nico και ο Loïc συνέχισαν στα Peugeot τους για μια δεύτερη οδηγική περίοδο (stint) με στρατηγική ελαστικών που ταίριαζε απόλυτα στις συνθήκες της πίστας. Στο αυτοκίνητο αρ. 93, Ελβετός άσος Nico Müller προσπέρασε τρία Hypercars διαδοχικά και ανέβηκε στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης, ενώ ο ομόσταυλός του ήταν κοντά στην πρώτη δεκάδα παρά το γεγονός ότι δέχθηκε ακόμα μία ποινή. Λίγο πριν σταματήσουν για τον δεύτερο ανεφοδιασμό τους, τα pit stop που έκαναν οι πρωτοπόροι, οδήγησαν το αρ. 93 και αρ. 94 Peugeot 9X8 να ανέβουν στη δεύτερη και την έβδομη θέση.
BUY NOW
Στην συνέχει, ο Nico Müller (85 γύροι, 366 χλμ.) και ο Loïc Duval (83 γύροι) παρέδωσαν τα κόκπιτ των Peugeot 9X8 στον Mikkel Jensen και τον Paul di Resta, που οδήγησαν άψογα για να κρατήσουν τη θέση τους. Λίγο μετά τα μισά του αγώνα, o Δανός ξεσήκωσε τους 73.000+ θαυμαστές του WEC στο Interlagos χάρη σε μια θεαματική μάχη που έδωσε με την Ferrari και την Porsche για την πέμπτη θέση.
Μετά από δύο ώρες προσπάθειας στην μικρότερη σε μήκος πίστα της σεζόν - αλλά παρόλα αυτά πολύ απαιτητικής –, ο Mikkel και ο Paul παρέδωσαν τα μονοθέσιά τους στους Jean-Eric Vergne και Stoffel Vandoorne, που πάλεψαν σκληρά μέχρι να πέσει η καρό σημαία.
Με 235 γύρους (1.012 χλμ.) που καλύφθηκαν χωρίς κανένα τεχνικό πρόβλημα, το αρ. 93 Peugeot 9X8 πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην 8η θέση, ενώ το αυτοκίνητο αρ. 94 τερμάτισε τον αγώνα στην 16η θέση.