Νέο Peugeot 3008: Φθηνότερο, πληρέστερο και πιο δυναμικό

Peugeot 3008 1

H νέα γενιά του εξαιρετικά δημοφιλούς γαλλικού μοντέλου στρογγυλοκάθεται στον θρόνο της κατηγορίας, ανεβάζοντας ακόμα πιο πολύ τον πήχη σε όλους τους τομείς και χωρίς να αυξάνει την τιμή του.

Το 3008 της Peugeot δεν χρειάζεται συστάσεις. Πρόκειται για ένα μοντέλο που χάρη στα χαρακτηριστικά του ηγείται της κατηγορίας των SUV, με το αγοραστικό κοινό να το επιβεβαιώνει και να του χαρίζει πρωτιές στον εμπορικό στίβο σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Peugeot 3008 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα τρίτη γενιά του μοντέλου δεν θα μπορούσε να επαναπαυθεί στις δάφνες των προγόνων της, και ήρθε στη χώρα μας με σκοπό να φέρει έναν ακόμα πιο εκλεπτυσμένο και δυναμικό αέρα στην κατηγορία, μοιράζοντας από την αρχή την «τράπουλα».

Το νέο Peugeot 3008 λανσάρει για τον Όμιλο Stellantis την καινούργια πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα STLA Medium, στοιχείο που θα αποτελέσει την βάση για 10άδες μοντέλα και φυσικά έχει εξελιχθεί με πρωταρχικό σκοπό την ενσωμάτωση αμιγώς ηλεκτρικών συστήματων κίνησης. Παράλληλα, εξασφαλίζει κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά και φυσικά ασφάλεια για τους επιβάτες και τους πεζούς.

Peugeot 3008 5

Σε αυτή την ιδιαίτερα σημαντική αποστολή, σύμμαχός της νέας γενιάς είναι η σφηνοειδής Fastback SUV σιλούετα, με την «κουπέ» σχεδίαση να αλλάζει εντελώς τον χαρακτήρα του μοντέλου, να ευνοεί την αεροδυναμική και κατά συνέπεια την αυτονομία όλων των εκδόσεων, αλλά και να του χαρίζει μια μοναδική παρουσία στην κατηγορία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό, η Peugeot είπε να δώσει τα «ρέστα» της και να μας χαρίσει ένα ακόμα πιο ξεχωριστό και high-end εσωτερικό, αντάξιο του ονόματος που έχει χτίσει το 3008. Πρωταγωνιστής του εσωτερικού είναι το νέο Panoramic i-Cockpit που ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του νέου 3008. Πρόκειται για μια κυρτή επιφάνεια που μοιάζει να αιωρείται και φιλοξενεί μια έγχρωμη οθόνη υψηλής ευκρίνειας με διαγώνιο 21 ιντσών.

Peugeot 3008 8

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι κορυφαίοι, με τους πίσω να έχουν αρκετό αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι τους. Η μεγάλη πίσω πόρτα κρύβει έναν ορθογώνιο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο χώρο αποσκευών 520 λίτρων, τιμή που πλέον δεν διαφοροποιείται ανάλογα την έκδοση συστήματος κίνησης.

Η δημιουργία της νέας πλατφόρμας STLA Medium υλοποιήθηκε με πρωταρχικό σκοπό να υποστηρίξει ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης. Η βασική έκδοση του νέου 3008 αφορά το υβριδικό σύστημα κίνησης των 136 ίππων. Ο νέος 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1,2 λίτρων PureTech λειτουργεί στον κύκλο Miller, διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και συνδυάζεται αποκλειστικά νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot 3008 9

Στα σωθικά του τελευταίου βρίσκουμε ένα ηλεκτρομοτέρ απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm που μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το γαλλικό fastback SUV (μπαταρία 0,9 kWh), σε ήπιες συνθήκες κίνησης, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.

Χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου που διαθέτει η συγκεκριμένη έκδοση και φορτίζει κατά την οδήγηση, η υβριδική τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές περιστροφής του κινητήρα και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Μάλιστα, σε αστικές συνθήκες το νέο 3008 Hybrid μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των διαδρομών που θα πραγματοποιήσετε, και κατ’ επέκταση με μηδενικούς ρύπους και κατανάλωση καυσίμου.

Peugeot 3008 16
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την άλλη, η νέα και αποδοτικότερη από ποτέ Plug-in Hybrid έκδοση, διαθέτει νέο σύστημα κίνησης που αποτελείται από έναν 1.600άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης 150 ίππων, ένα ηλεκτρομοτέρ 125 ίππων και μια μπαταρία διπλάσιας χωρητικότητας σε σχέση με το παρελθόν (21 kWh). Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος φτάνει τους 195 ίππους και φυσικά ενδείκνυται για εταιρική χρήση.

Η νέα επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση των 195 ίππων προσφέρει μοναδικά οικονομοτεχνικά πλεονεκτήματα, η μπαταρία δεν πλήττει τον χώρο για τις αποσκευές ή την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμων (55 λτ.), ενώ μπορεί να ρυμουλκήσει μέχρι 1.550 κιλά. Η μπαταρία των 21 kWh επιτρέπει στο νέο 3008 να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 87 χλμ. (WLTP), με την φόρτιση της να διαρκεί κάτι λιγότερο από 3 ώρες (ενσωματωμένος φορτιστής 7,4 kW).

Peugeot 3008 14
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον τομέα της αποδοτικότητας, το νέο 3008 PHEV απαιτεί μόλις 0,9 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει μόλις 19 γρ./χλμ. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 55 λίτρων (ίδιο σε όλες τις εκδόσεις), η νέα έκδοση εξασφαλίζει και μεγάλη συνδυαστική αυτονομία για μακρινά ταξίδια.

Η ηλεκτρική έκδοση του 3008, το E-3008, προσφέρεται με τρία ηλεκτρικά συστήματα κίνησης: Με εμπρός ηλεκτρομοτέρ 214 ίππων και 77άρα μπαταρία, με εμπρός ηλεκτρομοτέρ 232 ίππων και μπαταρία 103 kWh (έως και 680 χλμ. αυτονομίας), καθώς και τετρακίνητη με 327 ίππους και την μπαταρία των 77 kWh.

Η τοποθέτηση μιας τόσο μεγάλης μπαταρίας σε ένα νέο μοντέλο αυτής της κατηγορίας είναι ακατόρθωτη, αλλά η Peugeot μπόρεσε να χωρέσει σε ένα μεταξόνιο 2,74 μέτρων το πακέτο μπαταριών με τις 103 kWh, για την επίτευξη της μεγαλύτερης αυτονομίας που μπορεί να προσφέρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Peugeot 3008 15
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο 3008 διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, Allure και GT. Η έκδοση Allure διαθέτει μονόχρωμη βαφή αμαξώματος, εσωτερικές επενδύσεις σε συνδυασμό δέρμα - ύφασμα, με ανάγλυφα μοτίβα και ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, κάμερα οπισθοπορείας HD, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, προβολείς και φώτα LED, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, PEUGEOT Panoramic i-Cockpit με κυρτή οθόνη 21 ιντσών, επαγωγικό φορτιστή smartphone, δικτυωμένο σύστημα πληροφόρησης PEUGEOT i-Connect, iToggles με δυνατότητα εξατομίκευσης, PEUGEOT i-Connect και προηγμένο σύστημα δικτυωμένων πληροφοριών.

Η έκδοση GT διατίθεται σε δίχρωμο αμάξωμα με μαύρη οροφή και εσωτερικές επενδύσεις από Alcantara. Ο βασικός εξοπλισμός, επιπλέον της έκδοσης Allure, περιλαμβάνει: ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, προβολείς Pixel LED, μπροστινούς αισθητήρες στάθμευσης, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και τιμόνι, προσαρμόσιμο φωτισμό περιβάλλοντος και πολλά άλλα.

Peugeot 3008 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Peugeot 3008 είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα, με τιμή που έχει οριστεί στα 36.900 ευρώ για την Hybrid έκδοση στο υπερπλήρες πακέτο εξοπλισμού Allure. Ενημερωτικά, το αντίστοιχο 3008 Hybrid της προηγούμενης γενιάς είχε λιανική τιμή 38.900 ευρώ, δηλαδή 2.000 ευρώ περισσότερα από τη νέα και πιο ολοκληρωμένη γενιά του μοντέλου.

Πέρα από τις μεγαλύτερες διαστάσεις, τη νέα πλατφόρμα που εξασφαλίζει μεγαλύτερους χώρους, τα αποδοτικότερα συστήματα και φυσικά τον ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό, το νέο 3008 φέρει επιπλέον της αντίστοιχης απερχόμενης εξοπλιστικής έκδοσης το πανοραμικό i-Cockpit με την HD οθόνη των 21 ιντσών, έξτρα οθόνης αφής 9,7 ιντσών με 10 ψηφιακά i-toggles (widgets), υπηρεσίες Peugeot SOS και Assistance, επαγωγική φόρτιση smartphone και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών αντί για 18άρες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ