DS 4: Με νέα επίπεδα εξοπλισμού και υβριδική έκδοση 136 ίππων (τιμές)

DS 4

Το γαλλικό premium μικρομεσαίο hatchback προσφέρεται πλέον σε νέα επίπεδα εξοπλισμού, καθώς και με μία νέα υβριδική έκδοση βενζίνης 136 ίππων με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο.

Σε ανακοίνωση νέου τιμοκαταλόγου προχώρησε η εγχώρια αντιπροσωπεία της DS Automobiles που περιλαμβάνει την αναθεωρημένη γκάμα εκδόσεων κινητήρα και εξοπλισμού του DS 4.

Αναλυτικότερα, το DS 4 εξακολουθεί να προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις κινητήρα (βενζίνης, πετρελαίου και επαναφορτιζόμενη υβριδική), με τη νεότερη προσθήκη να αφορά την αντικατάσταση της συμβατικής βενζινοκίνητης έκδοσης των 130 ίππων με τη νέα υβριδική των 136 ίππων.

DS 4 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα υβριδική έκδοση φέρει τον αναβαθμισμένο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων PureTech που λειτουργεί στον κύκλο Miller, διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και συνδυάζεται αποκλειστικά νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6).

Στα σωθικά του τελευταίου βρίσκουμε ένα ηλεκτρομοτέρ απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm που παίρνει ενέργεια από μία μπαταρία 0,9 kWh (0,43 kWh ωφέλιμη), και κινεί ηλεκτρικά σε ήπιες συνθήκες κίνησης το premium μικρό οικογενειακό, μειώνοντας κατ’ επέκταση την κατανάλωση καυσίμου.

DS 4 3

Γενικά, το νέο ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης της Peugeot φέρει την αναβαθμισμένη γενιά του πολυβραβευμένου 3κύλινδρου 1.2 PureTech που διαθέτει νέα μέρη σε ποσοστό 40% και έχει εξελιχθεί ειδικά για εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης.

Παράλληλα, οι μηχανικοί της γαλλικής εταιρείας τοποθέτησαν τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και καδένα χρονισμού για βελτιωμένη απόδοση σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών και αυξημένη αξιοπιστία. Ακόμα, πληροί τις προδιαγραφές ρύπων 6.4 και λειτουργεί στον κύκλο Miller, παρουσιάζοντας αυξημένη θερμοδυναμική απόδοση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
DS 4 4

Το DS 4 Hybrid αποδίδει 136 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ., ενώ το ηλεκτρομοτέρ αποδίδει μέγιστη ισχύ 28 ίππων και ροπή 55 Nm, εξασφαλίζοντας αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε αστικές και όχι μόνο συνθήκες. Παράλληλα, διαθέτει ένα έντονο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας που γεμίζει γρήγορα την μπαταρία και χάρη στην ισχύ της (ανάβουν και τα φώτα των φρένων), μειώνει την φθορά στο σύστημα πέδησης.

Συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που διαθέτει και δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας μέσω των paddle στο τιμόνι. Το συγκεκριμένο σασμάν έχει σχεδιαστεί από την αρχή για να υποστηρίξει την ήπια υβριδική τεχνολογία και διαθέτει πολύ μαζεμένες διαστάσεις.

DS 4 5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον τομέα των επιδόσεων, το νέο DS 4 Hybrid 136 επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ. και η τελική ταχύτητά του ξεπερνά τα 200 χλμ./ώρα (203 χλμ./ώρα), ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι δεν επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του με ετήσια τέλη κυκλοφορίας και μπορεί να εισέρχεται καθημερινά στον Δακτύλιο (116 γρ./χλμ.).

Από πλευράς επιπέδων εξοπλισμού, το DS 4 διατίθεται πλέον στις εκδόσεις Pallas, Etoile, Etoile+ και Saint Exupery, με τις δύο πρώτες να μπορούν να εφοδιαστούν και με τα πακέτα Tech και Comfort.

DS 4 6

Η τιμή εκκίνησης της αναβαθμισμένης γκάμας του DS 4 έχει καθοριστεί στα 35.300 ευρώ, ενώ όπως συμβαίνει και με τα υπόλοιπα μοντέλα της γαλλικής εταιρείας, έτσι και αυτό καλύπτεται από πέντε χρόνια εγγύησης.

1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 Pallas: 35.300 ευρώ
1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 Etoile: 39.500 ευρώ
1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 Etoile+: 41.550 ευρώ
1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 Saint Exupery: 42.900 ευρώ
1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 Pallas: 37.250 ευρώ
1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 Etoile: 41.700 ευρώ
1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 Etoile+: 45.000 ευρώ
1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 Saint Exupery: 47.850 ευρώ
1.6 PHEV 225 PS e-EAT8 Pallas: 47.300 ευρώ
1.6 PHEV 225 PS e-EAT8 Etoile: 50.350 ευρώ
1.6 PHEV 225 PS e-EAT8 Etoile+: 52.550 ευρώ
1.6 PHEV 225 PS e-EAT8 Saint Exupery: 54.850 ευρώ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ