Peugeot 308: Στην ελληνική αγορά η υβριδική και η ηλεκτρική έκδοση -Δείτε τις τιμές

Peugeot 308 1

Η γκάμα του δημοφιλούς γαλλικού μικρού οικογενειακού εμπλουτίζεται με τη νέα υβριδική έκδοση των 136 ίππων και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο, καθώς και με την ηλεκτρική των 156 ίππων με την αυτονομία των 416 χλμ.

Το Peugeot 308 διαθέτει μια πλήρη γκάμα εκδόσεων κινητήρα που μέχρι πρόσφατα αποτελούνταν από μία βενζινοκίνητη 130 ίππων, μία πετρελαιοκίνητη με την ίδια ισχύ, και δύο plug-in hybrid 180 και 225 ίππων.

Peugeot 308 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα όμως, το γαλλικό μοντέλο διατίθεται και σε υβριδική έκδοση 136 ίππων με στάνταρ το αυτόματο σασμάν, καθώς και σε αμιγώς ηλεκτρική με ισχύ 156 ίππων και αυτονομία που κατά WLTP ξεπερνά τα 400 χλμ. (416 χλμ.). Όλες οι εκδόσεις κινητήρα συνδυάζονται και με τους δύο τύπους αμαξώματος, 5θυρο hatchback και 5θυρο Station Wagon.

Πιο αναλυτικά, το 308 Hybrid φέρει το νέο εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης του Ομίλου Stellantis που υποβοηθάται από 48βολτο κύκλωμα και αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm. Συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων, και το ηλεκτρομοτέρ των 29 ίππων και 55 Nm σιγοντάρει διαρκώς το έργο του θερμικού κινητήρα, έχοντας την δυνατότητα παράλληλα να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το γαλλικό μικρό οικογενειακό (σε συγκεκριμένες συνθήκες).

Peugeot 308 4

Η νέα Hybrid έκδοση αντικαθιστά αυτή με τον 1.2 των 130 ίππων και το αυτόματο σασμάν, και προσφέρει στον ιδιοκτήτη της μειωμένη μέση κατανάλωση (4,7 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές ρύπων (106 γρ./χλμ.). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, μειωμένο κόστος χρήσης για την έκδοση, μιας και επιπλέον δεν επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του με ετήσια τέλη κυκλοφορίας, ενώ μπορεί να εισέρχεται καθημερινά στον Δακτύλιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η άλλη νέα έκδοση στην γκάμα του Peugeot 308 είναι η ηλεκτρική. Το νέο E-308 φέρει ηλεκτρικό σύστημα που αποτελείται από εμπρός ηλεκτρομοτέρ 156 ίππων και 270 Nm, και μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 54 kWh (50,8 kWh ωφέλιμη).

Peugeot 308 5

Σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, η βασική έκδοση Style διαθέτει αυτονομία 416 χλμ., με τις μετρήσεις επιδόσεων που ανακοινώνει το εργοστάσιο να αναφέρουν 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ. και τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα.

Η φόρτιση είναι μια γρήγορη διαδικασία, χάρη και στον ενσωματωμένο φορτιστή των 11 kW, με μια πλήρη φόρτιση σε αντίστοιχης ισχύος wallbox να απαιτεί 5 ώρες. Σε ταχυφορτιστή, χρειάζεται 27 λεπτά για ποσοστό 20% έως 80% (100 kW).

Peugeot 308 7
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τιμή εκκίνησης της υβριδικής γκάμας του νέου Peugeot 308 έχει οριστεί στα 31.200 ευρώ και την ηλεκτρικής στα 43.600 ευρώ (χωρίς την κρατική επιδότηση των 9.000 ευρώ), με τις αντίστοιχες για το μεγαλύτερο και πρακτικότερο SW να είναι ελαφρώς υψηλότερες.

308
1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 Active: 31.200 ευρώ
1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 Allure: 33.600 ευρώ
1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 GT: 36.600 ευρώ
E-308 156 PS Style: 43.600 ευρώ (*32.600 ευρώ)
Ε-308 156 PS Allure: 46.100 ευρώ (*35.100 ευρώ)
E-308 156 PS GT: 48.300 ευρώ (*37.300 ευρώ)
308 SW
1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 Active: 34.000 ευρώ
1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 Allure: 36.700 ευρώ
1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 GT: 39.900 ευρώ
E-308 156 PS Style: 45.200 ευρώ (*34.200 ευρώ)
E-308 156 PS Allure: 47.700 ευρώ (*36.700 ευρώ)
E-308 156 PS GT: 49.900 ευρώ (*38.900 ευρώ)
*Οι τιμές περιλαμβάνουν την κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» των 9.000 ευρώ και το όφελος απόσυρσης παλαιού αυτοκινήτου (2.000 ευρώ).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ