Στην Ελλάδα το νέο τετρακίνητο Jeep Avenger 4xe -Πόσο κοστίζει

Jeep Avenger 4xe 2025 1

Η γκάμα του δημοφιλούς compact SUV της Jeep εμπλουτίζεται με μία νέα τετρακίνητη υβριδική έκδοση και συνδυάζεται με δύο επίπεδα εξοπλισμού.

Η Jeep παρουσίασε πριν μερικούς μήνες την τετρακίνητη έκδοση 4xe του νέου Avenger και σήμερα η εγχώρια αντιπροσωπεία της εταιρείας προχώρησε σε ανακοίνωση της τιμής της.

Σχεδιασμένο για να υπηρετεί ένα ευρύ φάσμα αναγκών, το νέο Avenger 4xe απευθύνεται σε ανθρώπους που αγαπούν τη φύση και έχουν δραστήριο lifestyle, ωστόσο η καθημερινότητά τους διαδραματίζεται στο αστικό πεδίο. Σε ανθρώπους δηλαδή που τους είναι πολύτιμη όχι μόνο η υψηλή ευελιξία αλλά και η υψηλή πρόσφυση με την οποία ισοδυναμεί το «4xe».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Jeep Avenger 4xe 2025 3

Η τετρακίνηση του μικρότερου Jeep χρησιμοποιεί μια ολοκαίνουργια μονάδα που ξεχωρίζει για την αποδοτικότητα και το χαμηλό βάρος. Τον πυρήνα της αποτελεί ένα 48V υβριδικό σύστημα με κινητήρα βενζίνης 1,2 λτ., ο οποίος λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller και χρησιμοποιεί τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) προκειμένου να αποδώσει 136 ίππους και 230 Nm.

Ο εν λόγω κινητήρας επικουρείται από έναν ηλεκτρικό ισχύος 29 ίππων (21 kW) που βρίσκεται τοποθετημένος στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις 6 σχέσεις, ώστε να μπορεί να κινήσει και αμιγώς ηλεκτρικά το αυτοκίνητο. Την τετρακίνηση εξασφαλίζει ένας ακόμα ηλεκτρικός κινητήρας 29 ίππων (21 kW) που βρίσκεται τοποθετημένος στο πίσω σύστημα, κινώντας τους πίσω τροχούς μέσω μειωτήρα με σχέση μετάδοσης 22,7:1. Χάρη στην τεχνολογία “power looping” η ενέργεια για την λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα είναι εξασφαλισμένη ανά πάσα στιγμή, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι το Avenger 4xe είναι τετρακίνητο όποτε και για όσο χρειάζεται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και τελική ταχύτητα 194 χλμ./ώρα, το νέο Avenger 4xe συνδυάζει τις ζωηρές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Ταυτόχρονα έχει 10 χλστ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος συγκριτικά με την έκδοση e-Hybrid των 100 ίππων, κάτι που δίνει ακόμα καλύτερες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης (22, 21 και 35 μοίρες αντίστοιχα). Σε εδάφη καλυμμένα με χώμα ή χαλίκι το νέο μοντέλο μπορεί να σκαρφαλώσει σε κλίση έως και 40%, ενώ ακόμα και με τους εμπρός τροχούς να μην έχουν καθόλου πρόσφυση μπορεί να αντιμετωπίσει κλίση έως 20%.

Jeep Avenger 4xe 2025 2

Η νέα τετρακίνητη έκδοση του Avenger μπορεί επίσης να διασχίζει περάσματα με νερό βάθους έως 400 χλστ. και διαθέτει ελαστικά M+S. Υπάρχει μάλιστα και επιλογή για ελαστικά με τη σφραγίδα All Terrain 3PMSF, για δύσκολες καιρικές συνθήκες και πολύ ολισθηρά εδάφη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέχρι τα 30 χλμ./ώρα το Avenger 4xe μπορεί να είναι μόνιμα τετρακίνητο με κατανομή ροπής έως και 50:50 σταθερά ανάμεσα στους εμπρός και τους πίσω τροχούς. Με ταχύτητα μεταξύ 30 και 90 χλμ./ώρα ο πίσω ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται μόνο όταν χρειάζεται και σε αυτήν την περίπτωση η κατανομή της ισχύος μεταβάλλεται σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με τις ανάγκες. Πάνω από τα 90 χλμ./ώρα η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς για ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης.

Παρόν δηλώνει το σύστημα Hill Descent Control για τις απότομες κατηφόρες, ενώ το Selec-Terrain έχει δεχθεί ειδική φροντίδα στο συγκεκριμένο Avenger, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόσει το αυτοκίνητο σε όλες τις συνθήκες. Στο πρόγραμμα «Auto» η τετρακίνηση λειτουργεί μόνο όταν χρειάζεται προκειμένου να διατηρούνται χαμηλά η κατανάλωση και οι ρύποι. Στο «Snow» εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή σταθερότητα, στο «Sand&Mud» οι αλλαγές σχέσεων και ο έλεγχος της πρόσφυσης μπαίνουν σε ειδική λειτουργία, ενώ στο «Sport» μεγιστοποιείται η ισχύς και η ροπή μέσω της λειτουργίας E-Boost.

Jeep Avenger 4xe 2025 5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τις μηχανολογικές αλλαγές συγκριτικά με την υπόλοιπη γκάμα ολοκληρώνει η ολοκαίνουργια ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση που χρησιμοποιεί το Avenger 4xe, η οποία εξασφαλίζει τη βέλτιστη κινηματική των πίσω τροχών και αντίστοιχη άνεση στην εκτός δρόμου κίνηση.

Εκτός από την οδηγική εμπειρία, το Avenger 4xe ξεχωρίζει και αισθητικά από τα υπόλοιπα: Υπάρχουν λεπτομέρειες σε πράσινη «lime» απόχρωση, οι ζάντες είναι μαύρες, οι προβολείς ομίχλης βρίσκονται τοποθετημένοι πιο ψηλά για καλύτερη αποτελεσματικότητα και προστασία, οι μπάρες οροφής είναι στάνταρ και το σημείο ρυμούλκησης στο πίσω μέρος εμφανές. Επίσης, ο εμπρός προφυλακτήρας είναι επανασχεδιασμένος για να αντιμετωπίζει τις ιδιαιτερότητες της εκτός δρόμου οδήγησης, δίνοντας χώρο στους τροχούς να υπερβούν εμπόδια όπως ογκώδεις πέτρες.

Το ραντάρ των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού είναι τοποθετημένο έτσι ώστε να προστατεύεται κατά το δυνατόν από μικροχτυπήματα ενώ υπάρχουν και επιλογές εξατομίκευσης όπως το αυτοκόλλητο για το εμπρός καπό. Είναι κάτι που εκτός από αισθητική έχει και λειτουργική αξία, αφού η ματ υφή του αμβλύνει τις αντανακλάσεις του ήλιου.

Jeep Avenger 4xe 2025 6
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικές πινελιές υπάρχουν και στην καμπίνα, όπως τα νέα γραφικά του ψηφιακού πίνακα οργάνων που περιλαμβάνουν και πληροφορίες για τον πίσω ηλεκτροκινητήρα. Επίσης, οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι αδιάβροχες και δύο φορές πιο ανθεκτικές από των υπόλοιπων εκδόσεων, ενώ μπορούν να πλένονται ώστε να διατηρούνται σαν καινούργιες.

Το νέο Jeep Avenger 4xe συνδυάζεται με δύο επίπεδα εξοπλισμού, Upland και The North Star, με την τιμή εκκίνησης να έχει οριστεί στα 34.490 ευρώ. Ταυτόχρονα, λόγω της υβριδικής του φύσης μπορεί να εισέρχεται καθημερινά στον Δακτύλιο, ενώ καλύπτεται με 4ετή εγγύηση για τα μηχανικά του μέρη και 8ετή για την μπαταρία υψηλής τάσης.

1.2 e-Hybrid 136 PS DCT-6 4xe Upland: 34.490 ευρώ
1.2 e-Hybrid 136 PS DCT-6 4xe The North Star: 41.990 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ