Με κατανάλωση μόλις 2,9 λτ./100 χλμ., ηλεκτρική αυτονομία έως 120 χλμ. και τιμή-πάτωμα, η BYD μπαίνει δυνατά και στα Plug-In μοντέλα.
Η BYD έχοντας πάρει τα ηνία στην αγορά της Κίνας, έχει αρχίσει δυναμικά την είσοδο της στην Ευρωπαϊκή αγορά, κοιτώντας την πίτα των πωλήσεων στα ηλεκτρικά.
Όμως φαίνεται ότι οι στόχοι της πρόκειται να ξεφύγουν από την αμιγώς ηλεκτροκίνηση, αφού παρουσίασε μια νέα γενιά Plug-In υβριδικών συστημάτων που σύμφωνα με την εταιρεία μπορούν με ένα μόλις γέμισμα να δώσουν αυτονομία άνω των 2.000 χιλιομέτρων.
BUY NOW
Συγκεκριμένα το νέο σύστημα κίνησης της BYD που θα εφοδιάζει τα μοντέλα Qin L DM-i και Seal 06 DM-i, αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 95 ίππων, ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 161 ή 215 ίππων.
Όσον αφορά την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας, αυτή θα γίνεται σε μπαταρίες χωρητικότητας 10,08 kWh ή 15,78 kWh που θα μπορούν να προσφέρουν αυτονομία 80 και 120 χλμ. αντίστοιχα.
Η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία υποστηρίζει ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει θερμική απόδοση 46,06 %, τιμή που τον καθιστά το πιο αποδοτικό μοτέρ βενζίνης παγκοσμίως.
Για να πετύχει το συγκεκριμένο νούμερο, η BYD έχει χρησιμοποιήσει μια πληθώρα τεχνολογιών, όπως μεταβλητή λίπανση και αυτόνομα συστήματα ψύξης.
Οι βελτιώσεις που έγιναν στο νέο Plug-In υβριδικό σύστημα κίνησης της BYD είχαν ως αποτέλεσμα η κατανάλωση καυσίμου να πέσει στα μόλις 2,9 λτ./100 χλμ., στέλνοντας την αυτονομία κοντά στα 2.100 χλμ.
Όσον αφορά το κόστος απόκτησης κινείται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Συγκεκριμένα η βασική έκδοση στη Κίνα θα ξεκινά από τις 12.950 ευρώ (99.800 γουάν), με την κορυφαία να στοιχίζει 18.140 ευρώ (139.800 γουάν).
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ