Η mild hybrid έκδοση του Captur συνδυάζει την οικονομία με την υψηλή απόδοση και συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο την πολυδιάστατη γκάμα του γαλλικού crossover.
Το Renault Captur αποτελεί γνωστή ποσότητα και δικαίως είναι μία από τις δημοφιλέστερες προτάσεις της κατηγορίας των B-SUV. Η σχεδίαση της δεύτερης γενιάς του γαλλικού crossover χαρίζει ένα avant garde και εκλεπτυσμένο παρουσιαστικό, με κύριο highlight την οπισθοκλινή οροφή, τις έντονες ανάγλυφες επιφάνειες και τα LED φώτα με τα γραφικά σχήματος C.
Πέρα από ολοκληρωμένο χαρακτήρα, το γαλλικό crossover διαθέτει μία πολύ πλούσια γκάμα εκδόσεων κινητήρα που δεν απαντάται εύκολα, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Το Renault Captur διατίθεται σε εκδόσεις βενζίνης με ή χωρίς ήπια υβριδική υποβοήθηση 12V, διπλού καυσίμου (βενζίνη και υγραέριο), υβριδική και plug-in hybrid με θερμικό κινητήρα βενζίνης, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα αναγκών.
BUY NOW
Χρυσή τομή
Η νέα βενζινοκίνητη έκδοση του Captur εφοδιάζεται με τον εξηλεκτρισμένο 4κύλινδρο 1.3 TCe που ενισχύεται από ήπια υβριδικό σύστημα 12V και με μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,13 kWh. Αποδίδει 140 ίππους στις 4.500 σ.α.λ. και 260 Nm από τις 1.750 έως τις 3.500 σ.α.λ. και συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων EDC.
Επιπλέον, το σύστημα διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας, ECO, MySense και Sport, που επεμβαίνουν στην απόκριση του γκαζιού, την λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου και το βάρος του τιμονιού. Το τελευταίο μάλιστα έχει και αυτό δυνατότητα ρύθμισης, με τρεις επιλογές: Comfort, Regular και Sport.
Το όφελος από την χρήση mild hybrid τεχνολογίας 12V εντοπίζεται στην ελαφρώς πιο ραφιναρισμένη λειτουργία του κινητήρα στις χαμηλές σ.α.λ., την ανεπαίσθητη λειτουργία του συστήματος stop/start και το coasting που πραγματοποιεί όταν δεν ασκείται φορτίο στον κινητήρα.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, οι επιδόσεις που εξασφαλίζει στο 1.267 κιλών Captur κάνουν λόγο για 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δλ. και η αίσθηση μπορεί να το επιβεβαιώσει με ευκολία. Ειδικά στο σπορ πρόγραμμα, το σύνολο δείχνει ιδιαίτερα ζωντάνο, με το κιβώτιο να έχει υποδειγματική και γρήγορη λειτουργία. Υπάρχει και δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών μέσω των paddles στο τιμονι, για συμμετοχή του οδηγού. Σε φυσιολογικές συνθήκες κίνησης με επιλεγμένα τα προγράμματα ECO και MySense, το κιβώτιο ανεβάζει τάχιστα σχέσεις για οικονομία καυσίμου. Η κατανάλωση της ήπια υβριδικής έκδοσης κατά την διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε λίγο πάνω από τα 7,5 λτ./100 χλμ., τιμή ιδιαίτερα ανταγωνιστική για την κατηγορία, την ισχύ και τον τύπο μετάδοσης. Ακόμα, λόγω ήπια υβριδικής τεχνολογίας, μπορεί να κυκλοφορεί καθημερινά στον Δακτύλιο.
Στο δρόμο, ο 1.3 TCe 140 MHEV αναδεικνύει ακόμα πιο πολύ το ευχάριστο πρόσωπο που γνωρίζουμε από τις υπόλοιπες εκδόσεις, με ομοιογενή οδικά χαρακτηριστικά, λογική κλίση στις στροφές και άνεση υψηλού επιπέδου. Το τιμόνι με την σειρά του είναι αρκετά άμεσο και με σωστό βάρος, αλλά δεν ξεχωρίζει σε αίσθηση. Τα φρένα από την άλλη έχουν γραμμικό πεντάλ με σωστή αντίσταση, ενώ η ύπαρξη ταμπούρων στους πίσω τροχούς δεν προβληματίζει ακόμα και μετά από σκληρή χρήση.
Ευρύχωρο και ποιοτικό
Οι διαστάσεις του το τοποθετούν στην καρδιά της κατηγορίας και η σωστή χωροταξική μελέτη των σχεδιαστών της Renault εξασφάλισε χώρους που θα βολέψουν με ευκολία τέσσερις ενηλίκους με τις αποσκευές τους. Ένας από τους τομείς που ξεχωρίζει το Captur είναι αυτός της πρακτικότητας, με το στάνταρ συρόμενο πίσω κάθισμα να επιτρέπει τη δημιουργία χώρου ανάλογα με τις ανάγκες, για τα πόδια ή τις αποσκευές (422 έως τα 536 λίτρα).
Κατά τα άλλα, το εσωτερικό του ήπια υβριδικού Captur είναι σύγχρονο και ακριβό, με το μαλακό πλαστικό που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και τα ψηλά σημεία των πάνελ των εμπρός θυρών να είναι κορυφαίας ποιότητας. Και τα σκληρά πλαστικά όμως χαμηλότερα είναι ποιοτικά, με αντίστοιχου επιπέδου μοντάρισμα.
Ο οδηγός κάθεται ψηλά και λαμβάνει εύκολα πληροφορία από τις δύο οθόνες, με την εργονομία να μην τον προβληματίζει χάρη στην ύπαρξη πλήκτρων και διακοπτών για τις βασικές λειτουργίες. Το κάθισμα προσφέρει καλή πλευρική στήριξη, με την περιμετρική ορατότητα να πλήτεται ελαφρώς από τις φαρδιές πίσω κολόνες.
Στο ταμείο
Το Renault Captur 1.3 TCe 140 MHEV EDC προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, Equilibre Plus, Techno και Rive Gauche, με το βασικό να κοστίζει 27.300 ευρώ και να περιλαμβάνει πολλά χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας γνωστά και απαραίτητα πλέον στοιχεία ασφαλείας, υποβοήθησης του οδηγού και ανέσεων. Ακόμα, καλύπτεται με εγγύηση για πέντε χρόνια ή 100.000 χλμ. για τα μηχανικά του, με την αντίστοιχη της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος να είναι οκτώ χρόνια ή 160.000 χλμ.
Συμπερασματικά, η ήπια υβριδική έκδοση του Renault Captur είναι μια εξαιρετικά συνιστώμενη έκδοση στην γκάμα, αλλά και την κατηγορία, προσφέροντας μεταξύ άλλων ζωντανές επιδόσεις με λογική κατανάλωση καυσίμου και χαμηλά ετήσια πάγια έξοδα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.333 κ.εκ. βενζίνη 12V mild hybrid, 140 PS/4.500 - 6.000 σ.α.λ., 260 Nm/1.750 – 3.500 σ.α.λ.
Μετάδοση: αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 9,2 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 196 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,8 λτ./100 χλμ., 132 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.227/1.797/1.576 χλστ., 2.639 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.267 κιλά
Χώρος αποσκευών: 422 - 536 λίτρα
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: Από 27.300 ευρώ/84 ευρώ