Αποκάλυψη για την έκδοση προ-παραγωγής του Tesla Cybertruck (Video)

Tesla Cybertruck Beta

Το ηλεκτρικό pickup της Tesla είναι έτοιμο για την παραγωγή, όπως αποκαλύπτουν οι πρώτες εικόνες της τελικής του μορφής που διέρρευσαν στο διαδίκτυο - αν και δεν είναι ακόμα σίγουρο αν η κατασκευή του θα ξεκινήσει μέσα στο 2022.

Η παγκόσμια έλλειψη microchips εξακολουθεί να επηρεάζει τα σχέδια της αμερικανικής εταιρείας για την πολυαναμενόμενη, στις ΗΠΑ, διάθεση του Cybertruck. Μια σειρά από αναβολές της έναρξης παραγωγής του έχει τοποθετήσει την τελευταία στο 2023, αλλά η Tesla φιλοδοξεί να βρει λύσεις να την ξεκινήσει μέσα σε αυτή τη χρονιά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πάντως, η εταιρεία του Elon Musk συνεχίζει την εξέλιξη του θηριώδους, διαστημικού pickup - και από ό,τι φαίνεται με το παρακάτω video που έδωσε στη δημοσιότητα ένας υπάλληλος της Tesla, έχει πλέον έτοιμη την τελική έκδοση προ-παραγωγής.

To Cybetruck δείχνει, στο συγκεκριμένο video, να έχει μικρότερο μέγεθος σε σχέση με τα πρωτότυπα που είχαν δει το φως της δημοσιότητας τα τελευταία χρόνια. Όμως, υπάρχει η φήμη ότι η Tesla θα το διαθέτει σε δύο διαφορετικά μεγέθη, και πως το συγκεκριμένο είναι η κατά 20 τοις εκατό μικρότερου μήκους έκδοση από τις δύο.

Η αμερικανική εταιρεία, επίσης, φαίνεται να μείωσε τις διαστάσεις του ρύγχους και να μεγάλωσε το εμβαδόν του παρ-μπριζ. Το video γεννά την απορία πώς θα ανοίγει ο εμπρός αποθηκευτικός χώρος, του ρύγχους, και η απουσία κάποιου ορατού ανοίγματος οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ίσως όλο το εμπρός μέρος να ανασηκώνεται, μαζί με το παρ-μπριζ και τα εμπρός φώτα (όπως ανοίγει ένα στρείδι) για να αποκαλύπτει τον αποθηκευτικό χώρο στο εσωτερικό του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε σύκγριση με τα πρωτότυπα των προηγούμενων ετών, επίσης, το Cybertruck έχει μεγαλύτερο άνοιγμα στον εμπρός προφυλακτήρα - που δείχνει να είναι μεγαλύτερος και χαμηλότερα τοποθετημένος. Αυτό προφανώς αποσκοπεί στη βελτίωση της αεροδυναμικής, αλλά ίσως να επηρεάζει αρνητικά τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής.

Κι ακόμη, έχει μονό υαλοκαθαριστήρα που τοποθετείται κάθετα παραπλεύρως της πρώτης κολόνας, παραδοσιακούς πλευρικούς καθρέπτες, λίγο μικρότερους τροχούς (πιθανώς 33 ιντσών) και ζάντες που μοιάζουν με τις Aero του Model 3 χωρίς τα καλύμματα - ενώ απουσιάζουν τα εξωτερικά χερούλια των θυρών, παρότι οι παλαιότερες εκδόσεις είχαν «χωνευτά» που αναδύονταν από το αμάξωμα με το ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ