Η τρίτη γενιά του μεσαίου SUV της Volkswagen θα αποκτήσει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, που θα παράγεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τις υπόλοιπες στο Wolfsburg και αναμένεται το αργότερο μέχρι το 2026.
Το ηλεκτρικό Tiguan είναι ένα από τα τουλάχιστον δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα λανσάρει η γερμανική εταιρεία την προσεχή τετραετία, σύμφωνα με τη νέα στρατηγική ηλεκτροκίνησης που χαράσσει η εταιρεία υπό τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Thomas Schaffer - που αντικατέστησε πέρσι τον Herbert Diess.
Μετά, λοιπόν, από την είδηση ότι το συμπαγές ηλεκτρικό hatchback που θα λανσάρονταν ως ID.2 θα μεταμορφωθεί στο ηλεκτρικό Golf, τώρα επιβεβαιώθηκε επίσης ότι το Tiguan θα αποκτήσει στη νέα του γενιά και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, δίπλα στις θερμικές και υβριδικές. Όλες θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Wolfsburg.
BUY NOW
Η Volkswagen είναι απόλυτα πεπεισμένη ότι οι παραδοσιακές θερμικές/υβριδικές εκδόσεις μπορούν κάλλιστα να συνυπάρξουν με την ηλεκτρική του Tiguan, πριν το οριστικό τέλος των πρώτων και το ολοκληρωτικό πέρασμα της εταιρείας στην αμιγή ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2035. Εξάλλου, η ίδια τακτική ακολουθείται σε δεκάδες άλλα μοντέλα σχεδόν όλων των γερμανικών κατασκευαστών αυτοκινήτων.
Παράλληλα, η τακτική αυτή της VW δείχνει ότι η γερμανική εταιρεία δεν πιστεύει ότι έχει ακόμα ο καιρός για ένα τόσο εμπορικά σημαντικό της μοντέλο, όπως το Tiguan στην καρδιά των υπερ-δημοφιλών SUV, να πορευθεί αποκλειστικά ως ηλεκτρικό. Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι ο ανταγωνισμός της, και κυρίως οι εταιρείες του ομίλου Stellantis, προγραμματίζουν να κρατήσουν τον θερμικό κινητήρα μέχρι τα όρια της νομοθεσίας, την τελευταία ημέρα του 2034.
Παρά, λοιπόν, την ανάπτυξη της ηλεκτρικής οικογένειας ID, το όνομα Tiguan θα παραμείνει στην αγορά για αρκετά χρόνια ακόμη. Και είναι ενδιαφέρον εδώ να παρατηρήσουμε ότι η νέα γενιά του Tiguan έχει υιοθετήσει ορισμένα σχεδιαστικά στοιχεία από τα ηλεκτρικά ID, ειδικά στη μάσκα και στα φωτιστικά του σώματα.
Μηχανικά, το μελλοντικό ηλεκτρικό Tiguan θα βασίζεται στη γνωστή πλατφόρμα ΜΕΒ, η οποία πλέον ονομάζεται ΜΕΒ+ χάρη στις σημαντικές της αναβαθμίσεις όπως τη δυνατότητα ισχυρότερης-ταχύτερης αλλά και αμφίδρομης φόρτισης. Οι ηλεκτροκινητήρες αναμένεται να είναι οι υπάρχοντες του γερμανικού ομίλου, σε δικίνητη έκδοση με έναν ή τετρακίνητη με δύο εξ αυτών.