Η νέα καθυστέρηση του Trinity, υπό το βάρος των προκλήσεων της εξέλιξης των νέων ηλεκτρονικών συστημάτων του, οδηγεί τη Volkswagen σε σκέψεις για νέες, αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των Golf και Tiguan.
Το e-Golf ήταν ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής του ομίλου Volkswagen. Η γενιά του 2017, όμως, έφτασε αθόρυβα στο τέλος της διαδρομής της το Δεκέμβριο του 2020, όταν και εγκαινιάστηκε η οικογένεια ID και τη θέση του, ουσιαστικά, πήρε το ID.3.
Η εταιρεία του Wolfsburg σκόπευε να κάνει το επόμενο βήμα με το Trinity, το νέο της ηλεκτρικό μοντέλο που προγραμμάτιζε να βγάλει στην παραγωγή το 2026 στο ολοκαίνουριο εργοστάσιο μηδενικού ανθρακικού αποτυπώματος που θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται την Άνοιξη του 2023 στη γερμανική πόλη.
BUY NOW
Ωστόσο, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Volkswagen με την εξέλιξη των τεχνολογιών των νέων ηλεκτρονικών της συστημάτων, οδήγησαν τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου VW Oliver Blume στην απόφαση να μεταθέσει τα πλάνα του Trinity για το τέλος της δεκαετίας.
Για να καλυφθεί, κατά συνέπεια, το εμπορικό κενό του στην αγορά η Volkswagen εξετάζει το ενδεχόμενο να επαναφέρει το όνομα e-Golf, και να το συνδυάζει με την SUV εκδοχή του - ένα αμιγώς ηλεκτρικό Tiguan.
Και τα δύο, αν προχωρήσουν, θα βασιστούν στην υπάρχουσα ηλεκτρική πλατφόρμα ΜΕΒ - που σημαίνει ότι τα δύο ηλεκτρικά αυτά μοντέλα πιθανότατα θα ανασχεδιαστούν, και δεν θα αποτελούν απλή ηλεκτρική μετατροπή, όπως ήταν το τελευταίο e-Golf. Για την παραγωγή τους πιθανότατα θα υπάρξουν τροποποιήσεις στο εργοστάσιο του Wolfsburg, όπου κατασκευάζονται και οι σημερινές τους εκδοχές με θερμικούς κινητήρες.