Η Ferrari χτίζει το ηλεκτρικό της μέλλον σε μια ολοκαίνουρια μονάδα παραγωγής των μελλοντικών της EV supercars στη «μέκκα» του Maranello, η οποία θα ανοίξει τις πύλες της τον Ιούνιο του 2024.
Η εταιρεία της Modena έχει κάνει ήδη το πρώτο της βήμα προς τον εξηλεκτρισμό με τις πρώτες υβριδικές Ferrari, όπως τη 296 GTB, και το 2025 θα ακολουθήσει το μεγαλύτερό της - το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό supercar.
Μέχρι τότε, σε έναν χρόνο θα είναι έτοιμο το εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσα στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Maranello - όπου θα παράγονται όλες οι ηλεκτρικές Ferrari που θα ακολουθήσουν την πρώτη του 2025.
BUY NOW
Την ίδια στιγμή, η ιταλική εταιρεία εξακολουθεί να ασκεί πιέσεις -όπως και η Porsche, η Lamborghini και άλλοι κατασκευαστές supersport αυτοκινήτων- στην ευρωπαϊκή ένωση να παραμείνουν στη ζωή οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, με τη χρήση βιώσιμων καυσίμων όπως τα e-fuels που ήδη εξελίσσει η γερμανική εταιρεία.
Σε αυτό το σκηνικό, οι νέες θερμικές Ferrari σημειώνουν όλο και μεγαλύτερη επιτυχία, και πληθαίνουν διαρκώς. Μετά τις SF90 και Roma του 2020, η γκάμα της εταιρείας εμπλουτίστηκε με την εξωτική Daytona SP3το 2022, και πέρσι με την Purosangue που σπάει τα ταμεία, αναγκάζοντας την εταιρεία να κλείσει το βιβλίο παραγγελιών της μέχρι νεοτέρας.
Η Ferrari, έτσι, σπάει με τα θερμικά της αυτοκίνητα -στα οποία περιλαμβάνεται και το πρώτο της SUV- το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο. Το ρεκόρ του 2021, πιο συγκεκριμένα, έσπασε με συνολικά 13.221 πωλήσεις το 2022.