Η Ferrari δεν εγκαταλείπει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Ferrari engine

Παρά τη δυναμική της ηλεκτροκίνησης που αφορά το μέλλον όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών, η Ferrari δυσκολεύεται να πει… αντίο στους συμβατικούς κινητήρες βενζίνης, θεωρώντας τους βασικό στοιχείο της κληρονομιάς της.

Έτσι, η απόφαση που έχουν πάρει οι Ιταλοί είναι να εξακολουθήσουν να παράγουν μοτέρ εσωτερικής καύσης, τουλάχιστον μέχρι το 2030. Δεν θέλει, όπως ισχυρίζεται, να επιβάλει στους πελάτες της τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Από την άλλη, δεν λέει όχι σε αυτά αφού εκτός των υβριδικών μοντέλων που ήδη παράγει, το πρώτο της EV, αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα το 2025.

Εν τω μεταξύ η βρετανική McLaren, δια του διευθύνοντος της συμβούλου, ακολουθεί από τη μεριά μια… συντηρητική προσέγγιση στο ίδιο θέμα. Οι μπαταρίες λόγω του μεγέθους και του βάρους τους δεν είναι και ότι καλύτερο για μια εταιρεία που θέλει να λέει πως διαθέτει σπορ αυτοκίνητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ferrari βέβαια, έχει ανακοινώσει πως ο στόχος της είναι ο μηδενισμός του διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα, έως το 2030. Αυτό θα συμβεί με τη συνεχή εξέλιξη των υβριδικών εκδόσεων, των ηλεκτρικών, αλλά και από τον χρήση συνθετικών καυσίμων, όπως το CNG.

Αν και μέχρι πρότινος η απόφαση που είχε παρθεί στην Ευρώπη ήταν η διακοπή πώλησης νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035, η νομοθεσία τροποποιήθηκε και η λειτουργία της θα επιτραπεί, με την προϋπόθεση ότι θα χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα.

Μπορεί να κοστίσει λίγο παραπάνω η παραγωγή τέτοιων αυτοκινήτων, όμως οι αγοραστές τέτοιου βεληνεκούς, δεν αντιμετωπίζουν οικονομικό πρόβλημα. Με λίγα λόγια ας έχει την ελευθερία ο οποιοσδήποτε, να επιλέξει μεταξύ ενός υβριδικού, ενός ηλεκτρικού ή ενός μοντέλου με συμβατικό κινητήρα.  

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ