Φεύγουν οι Κινέζοι από την Ευρώπη -Μεγάλη εταιρεία «πετάει» συμβόλαιο 13 δισεκατομμυρίων ευρώ

Svolt

Μετά την έξοδο της κινέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας Great Wall Motor από την Ευρώπη, η Svolt εγκαταλείπει την δημιουργία δεύτερου εργοστασίου μπαταριών στη Γερμανία.

Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να ξεκίνησε δυνατά στην Ευρώπη, κάνοντας τις παραδοσιακές εταιρείες να επενδύουν αρκετά εκατομμύρια ευρώ στην εξέλιξη συστημάτων κίνησης και τις κινέζικες να κάνουν απόβαση διεκδικώντας πίτα των πωλήσεων, αλλά πλέον φαίνεται ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα. Μετά την παύση των χρηματοδοτήσεων στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, ξεφούσκωσε και το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, προκαλώντας τριγμούς σε διάφορους παίκτες της αγοράς.

svolt battery factory pagos 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εξάλλου δεν έχει περάσει πολύ καιρός από τη στιγμή που η κινέζικη Great Wall Motor αποφάσισε να βάλει λουκέτο στα γραφεία της στην Ευρώπη και να απολύσει τους 100 εργαζόμενους λόγω της ύφεσης που υπάρχει στην αγορά των ηλεκτρικών. Τώρα έρχεται ακόμα ένα καμπανάκι από τη Svolt, θυγατρική εταιρεία της GWM, που δραστηριοποιείται στην κατασκευή μπαταριών και σκέφτεται να ακολουθήσει ως ένα βαθμό τα βήματα της «μαμάς» εταιρείας.

Στόχος της Svolt ήταν να αναδιοργανώσει ένα πρώην εργοστάσιο ανεμογεννητριών που απέκτησε το 2022 στην περιοχή Lauchhammer της Γερμανίας, αλλά η συγκεκριμένη κίνηση φαίνεται να μπαίνει επ’ αορίστου στον «πάγο» και ταυτόχρονα να ακυρώνεται μια συμφωνία με μεγάλο πελάτη.

svolt battery factory pagos 2

Σύμφωνα με γερμανικά μέσα, ο πελάτης ήταν η BMW, με τη συνολική σύμβαση να έφτανε τα 13 δισεκατομμύρια ευρώ στο πέρασμα του χρόνου, ενώ ταυτόχρονα θα δημιουργούνταν έως και 2.000 θέσεις εργασίας. Ο πρόεδρος της Svolt δήλωσε ότι ακόμα είναι ρευστή η κατάσταση στο κόσμο της ηλεκτροκίνησης και ακόμα απαιτούνται δραστικές προσαρμογές στην στρατηγική των εταιριών που εμπλέκονται με αυτήν. Μια δήλωση που συγκρούεται ως ένα βαθμό με το σχέδιο της να έχει ως το τέλος της δεκαετίας στην Ευρώπη 5 εργοστάσια παραγωγικής ικανότητας τουλάχιστον 50 gWh.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Svolt εκτός από τα οχήματα της Great Wall Motor, προμηθεύει με μπαταρίες το νέο Citroen e-C3, καθώς και τα μοντέλα της Nio.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ