Έρχεται το μικρότερο Hyundai Ioniq 5 N -Πότε θα βγει στους δρόμους

Hyundai Ioniq 5 N

Μετά το λανσάρισμα του εκρηκτικού hot-hatch Ioniq 5 N, ο τομέας Ν της Hyundai ετοιμάζει και ένα αντίστοιχο ηλεκτρικό σπορ citycar -αντίστοιχο του θερμικού i20 N- για να τα βάλει με το Cupra Raval και το Alpine A290.

Η κορεατική εταιρεία επιβεβαίωσε ότι το Ioniq 5 N θα αποκτήσει και μικρότερο αδερφό, στις διαστάσεις του Segment B. Το “καυτό” ηλεκτρικό citycar του σπορ βραχίονα της κορεατικής εταιρείας, ωστόσο, δεν θα είναι έτοιμο να βγει στην αγορά πριν από το 2026 - το νωρίτερο.

Το Hyundai Ioniq 5 N
Το Hyundai Ioniq 5 N
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με το μικρότερο μέλος της “οικογένειας” Ioniq N η Hyundai θέλει να ανταγωνιστεί τις ευρωπαϊκές εταιρείες που έχουν στα άμεσα πλάνα τους ένα συμπαγές hot-hatch. Τις Volkswagen και Cupra που θα μπουν στην κατηγορία με τα ID.2 GTI και Raval αντίστοιχα, καθώς και τον όμιλο Renault που προετοιμάζει το Alpine A290, την σπορ έκδοση του νέου ηλεκτρικού R5.

O Albert Biermann, τεχνικός σύμβουλος του ομίλου Hyundai, ανέφερε συγκεκριμένα πως «αυτό το μικρό ηλεκτρικό Ν είναι κάτι που πρέπει να φτιάξουμε. Διαφορετικά, θα αφήσουμε τους πελάτες μας στο σκοτάδι. Πρέπει να κατασκευάσουμε και κάτι πιο μικρό και πιο προσιτό. Δεν είναι κάτι εύκολο. Θέσαμε το σημείο αναφοράς πολύ ψηλά», πρόσθεσε, αναφερόμενος στο Ioniq 5 N.

Για να προχωρήσουν αυτά τα σχέδια η Hyundai N πρέπει να καταφέρει να προσαρμόσει την αρχιτεκτονική των 800V στη μικρή πλατφόρμα ενός αυτοκινήτου του Segment B - ώστε να έχει αρκετή ενέργεια για αρκετούς γύρους με γρήγορο ρυθμό στην πίστα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για το λόγο αυτό, η δημιουργία αυτού του μικρού ηλεκτρικού hot-hatch θα χρειαστεί να περιμένει το 2025, οπότε και οι Κορεάτες θα λανσάρουν τη νέα ηλεκτρική τους πλατφόρμα με την ονομασία ΙΜΑ (Integrated Modular Architecture). «Αυτή η δομή θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε πιο συμπαγή και πιο ελαφριά μοντέλα, καθώς διαθέτει ενσωματωμένη τη μπαταρία», συμπλήρωσε ο Biermann.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέραν της αρχιτεκτονικής, βεβαίως, η Hyundai πρέπει να περιμένει και την εξέλιξη των μπαταριών, ώστε να αποθηκεύουν αρκετή ενέργεια σε μικρότερο μέγεθος και να ψύχονται καλύτερα - για να μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες ενός μικρού hot-hatch. Αυτός είναι και ο λόγος, πιθανότατα, που τα πλάνα της Volkswagen για το ID.2 GTI δείχνουν να είναι εξίσου μακροπρόθεσμα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ