
Τα υποψήφια μοντέλα δεν είναι άγνωστα στο αγοραστικό κοινό και αναμένεται να συνεχίσουν την παράδοση που έχει το μπλε οβάλ στις σπορτίφ κατασκευές.
Η Ford έχει διακόψει την παραγωγή όλων των εκδόσεων ST και RS στην Ευρώπη και το μόνο μοντέλο που φέρει έναν από τους δύο λογότυπους, είναι το Puma ST με τον 1.0 EcoBoost των 170 ίππων και το 7άρι αυτόματο σασμάν. Υψηλόβαθμα στελέχη όμως της εταιρείας, αναφέρουν ότι θα επιστρέψουν οι εμβληματικοί λογότυποι και θα κοσμούν τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα.

Όπως αντιλαμβάνεστε, τα νέα για τους φίλους και οπαδούς της Ford Performance είναι καλά. Την έλευση εκδόσεων ST ή RS στα ηλεκτρικά μοντέλα επιβεβαίωσε στον βρετανικό Τύπο ο επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας, Jan Herzog.
BUY NOW
Βέβαια, ο κ. Herzog ανέφερε ότι δεν υπάρχουν ακόμα σχέδια για την δημιουργία μιας τέτοιας έκδοσης, αλλά μια σπορ έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού Puma Gen-E θα κάνει σίγουρα την εμφάνισή της, είτε σε αυτή την γενιά είτε στη επόμενη.

Tο νέο Ford Puma Gen-E διαθέτει εμπρός ηλεκτρομοτέρ απόδοσης 168 ίππων και 290 Nm, και πακέτο μπαταριών τύπου NMC με ωφέλιμη χωρητικότητα 43 kWh. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι δυνατές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται από στάση σε 8 δλ. και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 160 χλμ./ώρα.
Σε σχέση με το Puma ST που φέρει τον ισχυρότερο 1.0 EcoBoost που έχει τοποθετηθεί σε αυτοκίνητο παραγωγής, το νέο ηλεκτρικό Puma Gen-E αποδίδει μόλις 2 λιγότερους ίππους αλλά και 42 Nm περισσότερα. Μια πιο ισχυρή έκδοση του τελευταίου δεν θα ήταν δύσκολη, πάντα σε συνδυασμό με αλλαγές στο πλαίσιο και την ανάρτηση για ακόμα πιο σπορ αίσθηση.

Βέβαια, η ηλεκτρική γκάμα της Ford διαθέτει κάμποσα μοντέλα, μεταξύ αυτών και τα νέα Explorer και Capri, με την κορυφή βέβαια να καταλαμβάνει η Mustang Mach-E GT με τα δύο ηλεκτρομοτέρ να αποδίδουν 487 ίππους.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για την έλευση ορισμένων γρήγορων εκδόσεων από την Ford, και σίγουρα όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά. Μην ξεχνάτε ότι η Ford έχει εμπλοκή σε όλα τα μεγάλα πρωταθλήματα μηχανοκίνητου αθλητισμού, οπότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα δούμε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο που θα ξεχωρίζει για τα οδικά χαρακτηριστικά του.