Η Huawei θέλει να ανταγωνιστεί τις Maybach και Rolls-Royce

Huawei JAC render

O κινεζικός κολοσσός της Huawei οραματίζεται την κατασκευή υπερ-πολυτελών αυτοκινήτων που θα τα βάλουν με τα καλύτερα και πιο καθιερωμένα του πλανήτη - ξεκινώντας το 2025 με τους αντιπάλους των BMW Σειρά 7 και Mercedes EQS.

Πάνω από αυτά, μακροπρόθεσμα, η Huawei θέλει να προσθέσει τις αυτοκινητικές της “ναυαρχίδες”, οι οποίες δεν θα εστιάζουν αποκλειστικά στην απόλυτη ποιότητα των υλικών αλλά και στην αιχμή της τεχνολογίας των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για να το πετύχει, συνεργάζεται ήδη με την κινεζική JAC, η οποία θα κατασκευάζει τα αυτοκίνητα σε εργοστάσιο που δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα. Όπως δήλωσε στο κινεζικό περιοδικό QQ ο πρόεδρος της Huawei, Yu Chengdong, η κοινοπραξία δεν συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο από τις κορυφαίες επιλογές για την κατασκευή των δικών της hyper-premium αυτοκινήτων.

Θυμίζουμε ότι η Huawei έχει ήδη παρουσιάσει μια σειρά από Sedan και Crossover που εκτιμά ότι μπορούν με το παραπάνω να ανταγωνιστούν τις καθιερωμένες ευρωπαϊκές και αμερικανικές εταιρείες αυτοκινήτου. Για την εμπλοκή της με το χώρο των τεσσάρων τροχών, άλλωστε, έχει ήδη επενδύσει περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια δολάρια την τελευταία πενταετία.

Και τώρα στρέφει το βλέμμα της σε αυτοκίνητα όπως η Rolls-Royce Spectre. Με τη διαφορά ότι σκοπεύει να προσφέρει την ίδια -ή και ανώτερη- ποιότητα και τεχνολογία με λιγότερο αστρονομικό κόστος αγοράς: ξεκινώντας από τα περίπου 140 χιλιάδες ευρώ, την ώρα που οι Maybach και Rolls ανεβαίνουν κατά βάση πάνω από τις 200 χιλιάδες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Yu Chengdong είπε συγκεκριμένα πως “το σημείο αναφοράς μας ξεπερνά το επίπεδο της Maybach και της Rolls-Royce Phantom. Είναι πιο πολυτελές, πιο προηγμένο και πιο άνετο από αυτά”. Αυτό σημαίνει ότι το πρώτο sedan αυτού του οράματος της Huawei, που θα έρθει το 2025, θα έχει την πολυτέλεια μιας Rolls-Royce, αλλά με την τιμή μιας BMW Σειρά 7 ή Mercedes EQS.

Πέραν των αυτοκινήτων αυτών, η Huawei θα εξακολουθήσει να δραστηριοποιείται σε αυτοκίνητα χαμηλότερων επιπέδων τιμής, μέσω διαφορετικών της μαρκών: με τη JAC θα παράγει τα ultra-premium, η Xiangjie θα έχει τα πολυτελή sedan, και η Zhijie θα βρίσκεται ένα σκαλί παρακάτω, στα μέσης τιμής αυτοκίνητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα αυτοκίνητα αυτά παράγονται σε συνεργασία με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες Seres Group, BAIC και Chery. Όλα αξιοποιούν στο έπακρο την τεχνογνωσία και εμπειρία της Huawei στην τεχνολογία των ηλεκτρονικών συστημάτων, τα οποία -κατά το Chengdong- συνδυάζουν τα αυτοκίνητα της εταιρείας με μια διαφορετική εμπειρία οδήγησης και κινητικότητας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ