Η Xiaomi έτοιμη να κάνει το μεγάλο της άλμα στην Ευρώπη

Xiaomi SU7

Μετά το λανσάρισμα και τη θριαμβευτική πορεία του προηγμένου SU7 στην Κίνα, και με το SUV που θα ακολουθήσει σύντομα, η Xiaomi πλησιάζει όλο και πιο κοντά στην ήπειρό μας.

Ο κινεζικός κολοσσός των ηλεκτρονικών (μεταξύ πολλών άλλων) βλέπει τις πωλήσεις του SU7 στην Κίνα να καλύπτουν όλη την παραγωγή του πρώτου αυτοκινήτου της ιστορίας της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, αυτό είναι ένα καλό πρώτο βήμα για εκείνη, στο στόχο της να κατακτήσει μια θέση ανάμεσα στους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων τα επόμενα 10 χρόνια.

Μιλώντας πρόσφατα στο Bloomberg, ο οικονομικός διευθυντής Alain Lam δήλωσε ότι η Xiaomi είναι αποφασισμένη να εισέλθει στην Ευρώπη - παρά την πτωτική ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην ήπειρό μας.

Ο Lam, πρώην στέλεχος της Credit Suisse, είπε ότι η Xiaomi επικεντρώνεται στην «ανάπτυξη παρά στη σταθερότητα». Με άλλα λόγια, η Xiaomi θα προσπαθήσει να εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά ακόμη και αν γνωρίζει ότι θα χάσει χρήματα.

«Πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη θα οδηγήσει τελικά σε κέρδη. Θα συνεχίσουμε τις επενδύσεις μας και θα περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα», είπε συγκεκριμένα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα πρώτα μοντέλα της Xiaomi, SU7 και SU7 Max, πωλούνται εδώ και μήνες στην Κίνα με δύο διαφορετικές επιλογές μπαταρίας: η μεγαλύτερη εξ αυτών έχει χωρητικότητα 101 kWh και προσφέρει αυτονομία 880 χιλιομέτρων.

Η γιγαντιαία αυτή μπαταρία φέρει την υπογραφή του κινέζικου κολοσσού CATL. Σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα του προμηθευτή, η μπαταρία θα έχει αυτονομία 220 χιλιομέτρων με μόλις 5 λεπτά φόρτισης. Σε 15 λεπτά, αυτός ο αριθμός ανεβαίνει στα 550 χιλιόμετρα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ