Η Lotus συνεχίζει την ταχεία πορεία προς το μέλλον της, επενδύοντας σε μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα που μπορεί να υποστηρίζει δύο ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες, με σκοπό τα μελλοντικά της σπορ EV να αγγίζουν μέχρι και τους 872 ίππους.
Στον ορίζοντα του οριστικού τέλους της κατασκευής αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης μετά το τελευταίο του είδους από το Norfolk, της Emira, η μητρική Geely έθεσε σε πρώτη προτεραιότητα τη δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας με τη δυνατότητα να αλλάζει διαστάσεις - για να μπορεί να προσαρμόζεται τόσο σε διθέσιες όσο και σε τετραθέσιες μελλοντικές Lotus.
Η πλατφόρμα αυτή, την οποία η Lotus θα παρουσιάσει στις 22/9 στο Bedfordshire της Βρετανίας, είναι σχεδιασμένη για διθέσια αυτοκίνητα με μεταξόνιο που κυμαίνεται από τα 2,47 μέχρι και τα 2,65 μέτρα. Σε διάταξη με έναν ηλεκτροκινητήρα θα διαθέτει ισχύ μέχρι και 470 ίππων και μπαταρία 66.4-kWh, ενώ με δύο ηλεκτρικά μοτέρ θα μπορεί να αγγίζει ιπποδύναμη μέχρι και 872 ίππων, με μπαταρία 99.6-kWh.
BUY NOW
Ωστόσο, υπάρχει και η δυνατότητα να συνδυαστεί το μεγάλο μεταξόνιο με τον μονό ηλεκτροκινητήρα και με τη μικρότερη μπαταρία, πιθανώς για να υποστηριχθούν μελλοντικοί σπορ πειραματισμοί του σχεδιαστικού κέντρου του Norfolk. Αξίζει να σημειωθεί, επίσης, ότι το νέο δάπεδο προσφέρει στη Lotus τη δυνατότητα τοποθέτησης των μπαταριών κάθετα, πίσω από τα καθίσματα (κεντρική φωτό), εκτός από την κλασική τοποθέτηση στο πάτωμα (φωτό κάτω).
Η Lotus Engineering θα διαθέτει τη νέα αυτή πλατφόρμα και στην Alpine, αλλά και σε όποιον άλλο αγοραστή ενδιαφερθεί. Θυμίζουμε ότι το Norfolk εξελίσσει και δύο ακόμη, μεγαλύτερες πλατφόρμες.
Και οι τρεις θα χρησιμοποιηθού μέχρι το 2026 στις νέες Lotus που προς το παρόν έχουν τους κωδικούς Type 132 και Type 134 (αντιπάλους των Porsche Cayenne και Macan αντίστοιχα) και στο τετράθυρο coupe Type 133. Για το 2026 αναμένεται το νέο sportscar Type 135, σε καινούριο δάπεδο που η Lotus εξελίσσει μαζί με την Alpine.