Πότε θα δούμε στους δρόμους τη νέα Lancia Ypsilon HF

Lancia Ypsilon Rally 4 HF

Η Lancia έκανε γνωστό ότι η σπορ έκδοση της νέας Ypsilon, που αναβιώνει τα θρυλικά αρχικά HF με 280 αμιγώς ηλεκτρικούς ίππους και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,8 δευτερόλεπτα, θα καταφθάσει στην αγορά το Μάιο του 2025.

«Ζεσταίνουμε τις μηχανές για το επόμενο κεφάλαιο της Αναγέννησής μας» είπε ο Luca Napolitano, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, λίγους μήνες μετά το άνοιγμα της νέας εποχής της ένδοξης φίρμας του Τορίνου με την Ypsilon, το πρώτο της καινούριο αυτοκίνητο μετά από 12 χρόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Napolitano έκανε γνωστό ότι η Yspilon HF θα κυλά τους τροχούς της στους δρόμους της Ευρώπης από το Μάιο του 2025, και συνεπώς αυτή είναι μια εξαιρετικά πολυάσχολη περίοδος για τον Eugenio Franzetti, διευθυντή της Lancia Corse HF.

Εξάλλου, ο τελευταίος και όλο το σπορ τμήμα της Lancia εργάζονται όχι μόνο πάνω στη σπορ έκδοση της Ypsilon, αλλά και για την επιστροφή της μάρκας στους αγώνες Rally - με τη Lancia Ypsilon Rally 4 HF.

Η Ypsilon Rally 4 HF σηματοδοτεί την επίσημη επιστροφή της Lancia στον κόσμο των ράλι - σε ένα πεδίο που έγραψε λαμπρή ιστορία τις τρεις τελευταίες δεκαετίες του προηγούμενου αιώνα. Εμπροσθοκίνητη, με μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, η αγωνιστική Ypsilon διαθέτει τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.2 Turbo 212 ίππων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αγωνιστικό της ξεκίνημα θα γίνει στην Ιταλία και στην κατηγορία Rally 4, όπου διαγωνίζονται νέα ταλέντα των αγώνων. Ένα παλιό ταλέντο, ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Lancia Miki Biasion, πριν από λίγες ημέρες οδήγησε το πρώτο πρωτότυπο της Ypsilon Rally 4 HF, και σχολίασε: «Οι πρώτες εντυπώσεις είναι σίγουρα εξαιρετικές. Δουλέψαμε για να βελτιώσουμε την απόδοση του αυτοκινήτου, εξελίσσοντας διάφορες παραμέτρους όπως την απόκριση του κινητήρα.

Δοκιμάσαμε διαφορετικές χαρτογραφήσεις, την πρόσφυση και την οδική συμπεριφορά, δουλεύοντας σε ελατήρια και αμορτισέρ. Επίσης τελειοποιήσαμε το σύστημα πέδησης, και την απόκριση του κιβωτίου, δοκιμάζοντας νέες σχέσεις μετάδοσης. Είμαι μεγάλη τιμή να να συμβάλλω στην εξέλιξη τόσο της Ypsilon Rally 4 HF όσο και της νέας Lancia Ypsilon HF, δύο θεμελιωδών μοντέλων στο σχέδιο Αναγέννησης της Lancia».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την ίδια μέρα, ο Biasion οδήγησε και το νέο Ypsilon και δήλωσε: «Είναι ένα πολύ ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης με μεγάλη ευκολία χειρισμού, που ακόμη και ένας οδηγός rally σαν κι εμένα μπορεί να απολαύσει στις στροφές μιας ορεινής διαδρομής και με άμεση απόκριση όταν ξεκινάει στα φανάρια.

Έχει εξαιρετική ακουστική άνεση, χάρη στο ηχομονωτικό πακέτο που δημιουργήθηκε ειδικά για το πάντα φιλόξενο εσωτερικό περιβάλλον της Lancia, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, ακόμα και σε δύσκολους δρόμους ή ακόμα και όταν οδηγείς με υψηλή ταχύτητα», κατέληξε ο Ιταλός.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ