Το εκθαμβωτικό σουηδικό roadster, ηλεκτρικό 870 ίππων, δεν θα μείνει στην φάση του πρωτοτύπου. Θα βρει το δρόμο του προς την παραγωγή, σύμφωνα με τον CEO της Polestar - παρότι αυτή δεν θα είναι εύκολη.
Το πρωτότυπο Polestar O2, ανοικτό sports coupe 2+2 θέσεων, παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο. Γεννήθηκε για να διαφοροποιήσει την εταιρεία του Γκέτενμποργκ, τον βραχίονα αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδόσεων της Volvo, τόσο από τη Volvo όσο και από τη μητρική Gelly.
Όμως, με την εμφάνιση του αυτοκινήτου στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood -στη Βρετανία τον Ιούνιο- αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον για αυτό και μοιραία ξεκίνησε η φημολογία για την παραγωγή του. Και ο CEO της Polestar, Thomas Ingenlath, δεν το αρνήθηκε.
BUY NOW
«Η φιλοδοξία μου είναι να βγει το αυτοκίνητο στην παραγωγή, αλλά δεν είναι τόσο εύκολο», είπε ο Ingenlath. «Όταν έχεις ζωγραφίσει έναν πίνακα, είναι πάντα καλό να τον αφήσεις να 'ξεκουραστεί' και να τον ξανακοιτάξεις μετά από δύο μήνες, για να δεις αν όντως είναι ένας καλός πίνακας».
Αυτό σημαίνει ότι η Polestar θέλει να βεβαιωθεί ότι είναι καλή ιδέα να βγάλει το εντυπωσιακό της roadster στην παραγωγή, ακόμα κι αν αναλογιστεί κανείς ότι δεν θα πρέπει να εξελίξει νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης για αυτό - θα διαθέτει την πλατφόρμα και τους ηλεκτροκινητήρες 870 ίππων του εκθαμβωτικού sedan Polestar 5. Εκ των οποίων ηλεκτροκινητήρων, ο πίσω δεν είναι δανεισμένος από την Volvo ή την Geely, αλλά εξελιγμένος αποκλειστικά από την Polestar.
Ο Ingenlath συνέχισε λέγοντας, όμως, ότι η ισχύς δεν είναι στο παν στο O2: «Οι 870 ίπποι δεν είναι κάτι πολύ ξεχωριστό, διότι η Tesla μπορεί αν το κάνει αυτό, όλοι μπορούν να το κάνουν αυτό. Το ερώτημα είναι πώς θα είναι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, και είμαι 100 τοις εκατό πεποισμένος ότι τα παιδιά στη Βρετανία και οι ειδικοί μας στη ρύθμιση, στο Γκέτενμποργκ, θα κάνουν το 5 απολαυστικό στην οδήγηση. Στο πώς συμπεριφέρεται, πόσο ακριβές είναι στο πάτημα και τις αλλαγές κατεύθυνσης».
Στην περίπτωση που εντέλει όντως βγει στην παραγωγή, το Polestar O2 θα (πρέπει να) είναι ένας άξιος συνεχιστής του εντυπωσιακού Polestar 1,του περιορισμένης παραγωγής και εντυπωσιακών επιδόσεων ηλεκτρικού sports coupe της σουηδικής εταιρείας. Τουλάχιστον, από άποψη σχεδιασμού και εμφάνισης, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι θα το πετύχαινε.