Η Polestar αποκαλύπτει το όραμά της για τα σπορ αυτοκίνητα του μέλλοντος και αποδεικνύει ότι η ηλεκτροκίνηση δεν θυσιάζει την οδηγική απόλαυση.
Ένα πρωτότυπο μοντέλο που δείχνει πως έχει κόψει βιαίως κάθε δεσμό με τα αυτοκίνητα της Volvo αποκάλυψε η Polestar, σκορπώντας χαμόγελα σε όσους προτάσσουν την οδηγική απόλαυση δίχως να θυσιάζεται η πολυτέλεια.
Υπό την ονομασία 02 Concept, το τελευταίο τετράτροχο της Volvo αποτελεί ένα διθέσιο δίθυρο roadster με διάταξη καθισμάτων 2+2 και αναδιπλούμενη σκληρή οροφή.
BUY NOW
Ραχοκοκαλιά του σπορ αυτοκινήτου είναι το ενοποιημένο αλουμινένιο σασί-αμάξωμα που χρησιμοποιείται και στο επικείμενο GT Polestar 5 (διαβάστε εδώ περισσότερα). Πρέπει, ωστόσο, να σημειωθεί ότι σε αντίθεση με το τελευταίο, το O2 Concept δεν προβλέπεται να διατεθεί, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα, στην αγορά.
Αντιθέτως, ένας από τους λόγους εξέλιξης του είναι να αποδείξει η Polestar ότι η προηγμένη πλατφόρμα του “5” μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε σπορ μοντέλα. Αν και απαιτήθηκαν κάποιες επεμβάσεις όπως είναι η ενσωμάτωση ενός μικρότερου, κατά 400 χλστ. μεταξονίου.
Σε επίπεδο εμφάνισης, το μοντέλο υιοθετεί τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της Polestar με χαρακτηριστικά τα ζεύγη φωτιστικών σωμάτων σε σχήμα μπούμερανγκ, αλλά και τη LED μπάρα που διατρέχει το πίσω μέρος.
Φυσικά δεν απουσιάζουν και οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες που υπερτονίζουν το «επιθετικό» λουκ του O2 Concept, όπως είναι τα ανάγλυφο καπό, οι προτεταμένοι και γωνιώδεις πίσω ώμοι, οι μεγάλοι αεροδυναμικοί τροχοί, αλλά και η κλίση της αναδιπλούμενης οροφής. Η τελευταία μάλιστα ενσωματώνει μια ευμεγέθη γυάλινη επιφάνεια, προσδίδοντας στην καμπίνα ευάερο και ευήλιο χαρακτήρα.
Η Polestar αναφέρει ότι παρά τη φουτουριστική εμφάνιση του μοντέλου, η σχεδίαση είναι άκρως ρεαλιστική, και ως εκ τούτου θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σχεδόν αυτούσια σε περίπτωση αποφασιζόταν η εξέλιξη μιας έκδοσης παραγωγής.
«Το Polestar O2 είναι το όραμά μας για την επόμενη μέρα των σπορ αυτοκινήτων. Συνδυάζοντας την ευχαρίστηση της οδήγησης με την ανοιχτή οροφή και το ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα της ηλεκτροκίνησης, ξεκλειδώνουμε ένα νέο μείγμα συναισθημάτων. Όπως συμβαίνει με όλα τα αυτοκίνητά μας, δεν ενδιαφερόμαστε απλά για τα σπριντ σε ευθεία γραμμή, δεδομένου ότι η πραγματική διασκέδαση ξεκινά με το που στρίψεις το τιμόνι», επισήμανε ο Maximilian Missoni, επικεφαλής σχεδιασμού στην Polestar.
Ακόμα, το μοντέλο συμμορφώνεται με το ξεκάθαρο οικονομικό μοντέλο της εταιρείας πάνω στο οποίο μπορεί να στηρίξει τη βιωσιμότητα, μιας και για την κατασκευή του έχει γίνει εξοικονόμηση υλικών, αλλά και χρήση ανακυκλωμένου πολυεστέρα σε όλα σχεδόν τα μαλακά εξαρτήματα του εσωτερικού.
Η βιωσιμότητα αποτελεί αυτοσκοπό για τη Volvo, διατρέχοντας όλη τη διαδικασία σχεδιασμού και κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων στην προσπάθεια να συμβάλει στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.
Η Polestar ιδρύθηκε το 2017 ως ένα ηλεκτρικό premium brand, και έκτοτε διατηρεί στην γκάμα της το plug-in υβριδικό Polestar 1 και το 100% ηλεκτρικό Polestar 2. Θα ακολουθήσουν το Polestar 3 (SUV), το Polestar 4 (SUV), αλλά και το ηλεκτρικό GT Polestar 5 που θα πετάει το γάντι στο Tesla Model S.