Project Trinity: Το απώτερο μέλλον των ηλεκτρικών Volkswagen

Volkswagen Project Trinity

Το Project Trinity είναι η μεγάλη επένδυση της εταιρείας του Wolfsburg στην επόμενη γενιά των συστημάτων ηλεκτροκίνησης και ημι-αυτόνομης οδήγησης – και παρότι καθυστέρησε, εξακολουθεί να βρίσκεται πάνω στις ράγες του μέλλοντος.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα εξέλιξης του λογισμικού -καθώς και των ηλεκτρονικών συσκευών- που θα εμπλουτίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του μέλλοντος της Volkswagen. Το πρόγραμμα αυτό ξεκίνησε το 2021, και -παρά τις καθυστερήσεις και τις εναλλαγές προσώπων στη διοίκησή του- προς το τέλος αυτής της δεκαετίας θα πάρει τη μορφή ενός εντυπωσιακού και φουτουριστικού πρωτοτύπου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, το Project Trinity θα παρουσιάσει τεχνολογίες που θα θέσουν νέα δεδομένα στην ηλεκτρική αυτονομία -μέσω της δραστικής μείωσης του βάρους- και θα μειώσουν το χρόνο φόρτισης στα επίπεδα του χρόνου που χρειάζεται ένα θερμικό αυτοκίνητο για ανεφοδιασμό με βενζίνη.

Παράλληλα, με το Project Trinity η VW θα παρουσιάσει το σύνολο όλων των τεχνολογιών που εξελίσσει για την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4. Σε αυτό το επίπεδο δεν απαιτείται καν η προσοχή του οδηγού στο δρόμο, ούτε η συνεισφορά του στο ρόλο της οδήγησης. Τα συστήματα θα υφίστανται στο αυτοκίνητο, και θα ξεκλειδωθούν αμέσως μόλις το επιτρέψει η νομοθεσία.

Η Volkswagen θα κατασκευάσει το Project Trinity στο εργοστάσιό της στο Wolfsburg, το οποίο σύντομα θα μεταμορφωθεί για τις ανάγκες της παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων και θα εμπλουτιστεί με νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επένδυση αυτή θα αγγίξει τα 89 δισεκατομμύρια ευρώ τα προσεχή πέντε χρόνια. Αυτό είναι το πιο αποφασιστικό βήμα για τη μεταμόρφωση της VW και την προσαρμογή της στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης. Και, σύμφωνα με τον πρώην CEO της Volkswagen Ralf Brandstatter, το Project Trinity θα είναι «ο ηγέτης της τεχνολογικής μας καινοτομίας».

Τα παραπάνω εντάσσονται στο πρόγραμμα Accelerate, το οποίο έχει κεντρικό στόχο να φτάσουν σε ποσοστό 50% οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της στις ΗΠΑ και στην Κίνα μέχρι το 2030. Κι ακόμη, να γίνουν ευρύτερες και μεγαλύτερες επενδύσεις στην εξέλιξη των λογισμικών και της ψηφιακής τεχνολογίας τόσο των αυτοκινήτων όσο και των μεθόδων παραγωγής της VW.

Το Project Trinity θα είναι ένα πρωτότυπο με σιλουέτα sedan, λιτές αεροδυναμικές γραμμές, χαμηλό ύψος από το έδαφος και μεγάλα μετατρόχια στις άκρες του επίπεδου δαπέδου του για κορυφαία χωροταξία. Και θα αποτελέσει την πύλη της Volkswagen για το ψηφιακό μέλλον της αυτοκίνησης, όπου στο επίκεντρο θα βρίσκονται τα ηλεκτρονικά συστήματα και το λογισμικό τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέχρι το 2030 ο γερμανικός όμιλος στοχεύει να αντλεί το ένα τρίτο των εσόδων του παγκοσμίων από τις υπηρεσίες που θα προσφέρει στον οδηγό το λογισμικό που θα εμπλουτίζει τα ηλεκτρικά του αυτοκίνητα. Για να φτάσει στον στόχο αυτό η VW θα επενδύσει 30 δισεκατομμύρια ευρώ για την εξέλιξη του λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης και της αυτόνομης οδήγησης.

Μέσω των on-line υπηρεσιών στην κεντρική οθόνη του αυτοκινήτου ή στο smartphone του, ο οδηγός θα μπορεί να ξεκλειδώνει διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου - οι οποίες θα προσφέρονται με συνδρομή. Κάτι τέτοιο, εκτός των άλλων, θα συμβάλλει και στη μείωση του κόστους παραγωγής, σύμφωνα με τη Volkswagen.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως λέει ο Brandstatter, «στο μέλλον οι εξατομικευμένες επιλογές [κάθε αγοραστή] δεν θα προκύπτουν από τις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου όταν αυτό βγαίνει από το εργοστάσιο. Αντίθετα, οι πελάτες θα είναι σε θέση να προσθέτουν λειτουργίες on-demand οποιαδήποτε στιγμή μέσω του ψηφιακού οικοσυστήματος του αυτοκινήτου».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ