Το Renault Twingo επιστρέφει και θα είναι το πιο προσιτό ηλεκτρικό των Γάλλων

Renault Twingo EV

Μετά την επιβεβαίωση ότι η Renault δεν θα εξελίξει το νέο της ηλεκτρικό citycar μαζί με τη Volkswagen, νέες πληροφορίες αναφέρουν ότι πολλά εξαρτήματά του θα προέρχονται από την Κίνα.

Το Renault Twingo E-Tech είναι ένα από τα πολυαναμενόμενα μικρά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης που αναμένουμε μέσα στην προσεχή διετία, κυρίως διότι επειδή οι Γάλλοι υποσχέθηκαν ότι η τιμή του θα ξεκινά κάτω από τις 20.000 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, για να το καταφέρει αυτό χρειάζεται συνέργειες που ρίχνουν το κόστος - όπως είχε παραδεχθεί δημόσια και ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Renault, Luca de Meo, την ημέρα που εντελώς απρόσμενα αποκάλυψε το πρώτο πρωτότυπο του νέου Twingo.

Στο πλαίσιο αυτό, πριν από λίγο καιρό κυκλοφόρησαν οι πληροφορίες ότι οι Γάλλοι συζητούσαν με τον όμιλο Volkswagen προκειμένου να εξελίσσουν από κοινού (μειώνοντας το κόστος) του Twingo και μαζί του αντίστοιχου VW ID.1.

Όμως, στην πορεία, επισήμως ανακοινώθηκε ότι οι συνομιλίες των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών δεν τελεσφόρησαν. Έτσι, η Renault αναζήτησε το διαμοιρασμό του κόστους εξέλιξης του Twingo με κινεζικές εταιρείες.

Έτσι, όπως επιβεβαίωσε η Ampere -ο βραχίονας ηλεκτρικών αυτοκινήτου του ομίλου Renault- η εξέλιξη του Twingo “θα γίνει σε συνεργασία με μια κινεζική εταιρεία τεχνολογίας, με σκοπό να ολοκληρωθεί ταχύτερα και με μικρότερο κόστος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το όλο πρόγραμμα εξέλιξης είναι στην ευθύνη της Ampere. Ο σχεδιασμός και η μηχανολογία γίνονται στη Γαλλία, και η παραγωγή του αυτοκινήτου θα γίνει επί ευρωπαϊκού εδάφους, όπως ήταν προγραμματισμένο” ανέφερε ένας εκπρόσωπος της Ampere.

Και συνέχισε: “Η εξέλιξη του Twingo προχωρά με ταχείς ρυθμούς, και προγραμματίζουμε να την έχουμε ολοκληρώσει σε δύο χρόνια”. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο σχεδιασμός έχει ολοκληρωθεί, και ότι είναι παρεμφερές με το περσινό πρωτότυπο, και πλέον απομένει να ξεκινήσει η κατασκευή των επιμέρους εξαρτημάτων του μικρού EV.

Θυμίζουμε ότι η Renault συνεργαζόταν με την κινεζική Geely από το 2020 για την από κοινού παραγωγή στο εργοστάσιο του Novo Mesto της Σλοβενίας της τελευταίας γενιάς του Twingo με την προηγούμενη του Smart Forfour.

Η παραγωγή των δύο έχει ήδη σταματήσει, και η Geely εξέταζε το ενδεχόμενο να παράγεται στο ίδιο εργοστάσιο το νέο Smart #2 (ο διάδοχος του Fortwo) ώστε να αποφύγει τους δασμούς της Ε.Ε. στα κινεζικά αυτοκίνητα. Όμως, αυτό το σχέδιο φέρεται να έχει εγκαταλειφθεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πίσω στο Twingo, η Renault εξέταζε το ενδεχόμενο -εκτός εκείνου της συνεργασίας με τη Volkswagen- να βασίζει το ηλεκτρικό της citycar στην πλατφόρμα AmpR Small (που έχει και το νέο Renault 5 E-Tech) και να χρησιμοποιήσει κοινούς ηλεκτροκινητήρες με το R5.

Μια τρίτη επιλογή για τους Γάλλους ήταν να αποκτήσει κινητήρες και άλλα εξαρτήματα του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης από κινεζικές εταιρείες. Και τώρα η Ampere επιβεβαίωσε ότι ο Luca de Meo κατέληξε στην τρίτη από τις επιλογές αυτές, για λόγους ελέγχου του κόστους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θυμίζουμε, εξάλλου, ότι το νέο Twingo θα χρησιμοποιεί μπαταρίες LFP που η Renault θα προμηθεύεται από την κινεζική CATL και την κορεάτικη LG. Δεδομένου ότι οι δύο αυτές εταιρείες διαθέτουν ήδη εργοστάσια μπαταριών στην Ουγγαρία και στην Πολωνία αντίστοιχα, αυτό επίσης θα βοηθήσει να κρατηθεί χαμηλά το κόστος.

Πιστεύεται ότι η νέα γενιά του Twingo, αμιγώς ηλεκτρική πλέον, θα κάνει το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το Φθινόπωρο του 2026.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ