Αποκάλυψη για το νέο, ηλεκτρικό Renault Twingo -Θα κοστίζει κάτω από 20.000 ευρώ

Renault Twingo EV

Με σιλουέτα και σχεδιαστικά στοιχεία που παραπέμπουν στο αρχέγονο Twingo του 1992 αποκαλύφθηκε η νέα -ηλεκτρική πλέον- γενιά του citycar της Renault, σε φωτογραφίες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο.

Το αυτοκίνητο με το οποίο οι Γάλλοι φιλοδοξούν να τα βάλουν με το ηλεκτρικό Fiat 500 μπορεί να έχει τη σχεδιαστική φιλοσοφία του πρώτου Twingo, τριάντα χρόνια μετά τη μικρή επανάσταση που εκείνο έφερε στην αυτοκίνηση, αλλά είναι πλέον πεντάθυρο -αντί για τρίθυρο, όπως τότε- και ηλεκτρικό. Και, όπως φημολογείται, ενδέχεται να έχει την ονομασία 'Tingo', αντί για Twingo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επανάστασή του αυτή τη φορά έχει να κάνει με την τιμή του, καθώς -σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες- θα κοστίζει κάτω από 20 χιλιάδες ευρώ, και εγγυάται μέση κατανάλωση της τάξης των 10 kW ανά 100 χιλιόμετρα.

Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Twingo διέρρευσαν στη διαδίκτυο από την μεγάλη συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε η Renault, υπό τον διευθύνοντα σύμβουλό της Luca de Meo. Οι εικόνες αυτές αποκαλύπτουν τις επιρροές από την πρώτη γενιά του αυτοκινήτου, όπως τη σιλουέτα, τα κυκλικά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω και η κάθετη ουρά.

Η τέταρτη αυτή γενιά του Twingo αναμένεται το 2026, και ο γαλλικός όμιλος θα το τοποθετήσει κάτω από το προσιτό ηλεκτρικό Crossover Dacia Sprint της ρουμανικής θυγατρικής της. Θα ανταγωνιστεί τη βασική έκδοση του νέου, επίσης ηλεκτρικού Citroen e-C3, και η Renault υπόσχεται ότι θα έχει κατανάλωση περίπου 10 kWh/100 km.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η χαμηλή αυτή κατανάλωση επιτρέπει στη γαλλική εταιρεία να του τοποθετήσει μικρή μπαταρία για να πετύχει αξιόλογη αυτονομία, μειώνοντας έτσι τόσο το βάρος του αυτοκινήτου όσο και την τιμή του. Αξίζει να σημειώσουμε ότι το Twingo ακολουθεί την ίδια τακτική με τα νέα, ηλεκτρικά Renault 4 και 5, από την άποψη της σχεδιαστικής αντιγραφής της πρώτης του γενιάς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τον τρόπο αυτό, το νέο Renault Twingo περνάει και αυτό στη φάση της μετενσάρκωσης του cult, αρχέγονου μοντέλου του, με σκοπό να πρωταγωνιστήσει στην καθημερινή βιώσιμη κινητικότητα στις ευρωπαϊκές πόλεις στο δεύτερο μισό της δεκαετίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ