Citroen e-C3

Θέμα ημερών η αποκάλυψη του Volkswagen ID.2

VW ID. Life

Η εταιρεία του Wolfsburg φέρεται έτοιμη να αποκαλύψει στις 15 Μαρτίου 2023 το αρχικό πρωτότυπο του μικρότερού της ηλεκτρικού, του ID.2 των 22.500 ευρώ, μαζί με τη νέα της «σχεδιαστική γλώσσα» και τα μελλοντικά της πλάνα.

Στην παρουσίαση αυτή η Volkswagen αναμένεται να αποσαφηνίσει το μπέρδεμα σχετικά με την ονομασία του ID.2: δημοσιεύματα τον τελευταίο καιρό αναφέρουν ότι η γερμανική εταιρεία επιθυμεί να κρατήσει στη ζωή του όνομα Golf, και ότι υπάρχει ενδεχόμενο το νέο της μικρό ηλεκτρικό να ονομαστεί ID.Golf.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σίγουρο είναι ότι το πρωτότυπο που θα αποκαλυφθεί την προσεχή Τετάρτη 15/3 θα είναι πλήρως ανασχεδιασμένο σε σχέση με την υπάρχουσα οικογένεια ID, καθώς και ότι θα είναι και το πλέον προσιτό όλων - με τιμή που θα ξεκινά από τα 22.500 ευρώ. Για το σκοπό αυτό η VW έχει ήδη ανοίξει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το tag #Vwforthepeople.

Το νέο ID.2 ή ID.Golf θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό της VW που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MEB-Plus, σύμφωνα με το αγγλικό περιοδικό Autocar, διαθέτοντας πρισματικές μπαταρίες LFP (λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού άλατος) με δυνατότητα ρυθμού φόρτισης έως και 200 kW.

H Volkswagen απέρριψε το σχέδιο του πρωτοτύπου ID.Life του 2020 για το ID.2
H Volkswagen απέρριψε το σχέδιο του πρωτοτύπου ID.Life του 2020 για το ID.2

Όσο για το σχεδιασμό του αμαξώματός του, το νέο -μικρότερο όλων- μέλος της οικογένειας ID της Volkswagen έχει εγκαταλείψει πλήρως το σχέδιο που είχε παρουσιάσει η εταιρεία -υπό την προηγούμενη διεύθυνση του Herbert Diess- με το πρωτότυπο ID.Life στο Σαλόνι του Μονάχου του 2020.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο πρωτότυπο θα είναι ένα κλασσικό hatchback, με την υπογραφή του νέου διευθυντή σχεδίασης της VW, Andreas Mindt - που διαδέχθηκε τον Jozef Kaban. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας, Thomas Schafer, είπε ότι το Crossover ID.Life δεν έτυχε ιδιαίτερα ενθουσιώδους υποδοχής.

Το μικρότερο ID θα είναι από πολλές απόψεις αδερφό μοντέλο του Cupra Urban Rebel - το οποίο επίσης θα ανασχεδιαστεί σε σχέση με το αρχικό του πρωτότυπο για να αποκτήσει τη hatchback φιλοσοφία του ID.2. Θα παράγονται και τα δύο στην Ισπανία, στο εργοστάσιο της Seat στο Martorell, ενώ δεν αποκλείεται στο μέλλον να έρθει και η αντίστοιχη παραλλαγή της Skoda - όπως γινόταν μέχρι σήμερα με την τριπλέτα VW Up / Seat Mii / Skoda Citigo.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ