
Η Xiaomi κατάφερε με το SU7 να ξεπεράσει το Tesla Model 3 στις πωλήσεις της κινεζικής αγοράς μεταξύ Απριλίου 2024 και Ιανουαρίου 2025, επιτυχία με ιδιαίτερα σημαντικές προεκτάσεις στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.
Η παραγωγή του SU7 ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2024 και πολύ σύντομα ακολούθησαν οι πρώτες παραδόσεις. Το κινεζικό ηλεκτρικό sedan έκανε εντυπωσιακό ξεκίνημα, πουλώντας πάνω από 30.000 μονάδες μέσα στους τρεις πρώτους μήνες. Μόνο τον Απρίλιο, πουλήθηκαν 7.058 SU7, έναντι 5.065 Model 3.

Η Tesla διατήρησε το προβάδισμα στο δεύτερο και τρίτο τρίμηνο, με 38.446 και 52.052 πωλήσεις αντίστοιχα, ενώ η Xiaomi σημείωσε 39.790 SU7s το ίδιο διάστημα. Ωστόσο, από τον Οκτώβριο, το SU7 εκτοξεύτηκε σε πωλήσεις, ξεπερνώντας με διαφορά το Model 3.
BUY NOW
Έτσι, σύμφωνα με τα δεδομένα της China Passenger Car Association (CPCA), η Xiaomi πούλησε 162.384 μονάδες του SU7 σε όλη τη χώρα κατά το διάστημα Απριλίου 2024 - Ιανουαρίου 2025, ξεπερνώντας τις 152.748 μονάδες του Tesla Model 3.

Κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2024, η Xiaomi σημείωσε 69.697 πωλήσεις, ενώ η Tesla 52.241. Συγκεκριμένα, η Xiaomi πούλησε 20.726 SU7 τον Οκτώβριο, 23.156 τον Νοέμβριο και 25.815 τον Δεκέμβριο.
Το ισχυρό momentum συνεχίστηκε τον Ιανουάριο του 2025, με 22.897 ταξινομημένα SU7, ενώ η Tesla πούλησε 8.009 Model 3, επηρεασμένη και από την περίοδο του Κινεζικού Νέου Έτους.
Η Xiaomi δεν σταματά εδώ. Ο επόμενος στόχος της είναι το Tesla Model Y, με το επερχόμενο YU7 SUV, που ανακοινώθηκε τον Δεκέμβριο του 2024. Το νέο crossover αναμένεται να προσφέρει περισσότερα χαρακτηριστικά σε χαμηλότερη τιμή από το Model Y, ακολουθώντας τη στρατηγική του SU7.

Αν και τα SUV κυριαρχούν στην παγκόσμια αγορά, η Xiaomi θα δυσκολευτεί να ξεπεράσει το Model Y, το οποίο ήταν το πιο καλοπουλημένο όχημα στην Κίνα το 2024 με 480.309 πωλήσεις. Ωστόσο, αν το SU7 κατάφερε να απειλήσει την Tesla, το YU7 ίσως είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για το Model Y μέχρι σήμερα.