
Στις αρχές του έτους, η Xiaomi κυκλοφόρησε το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Σήμερα, 11 μήνες μετά, ανακοίνωσε πως πέτυχε τον στόχο που είχε θέσει, καθώς κατάφερε να πουλήσει 100.000 μονάδες.
Το SU7, έσπασε λοιπόν το όριο της εταιρείας για το 2024 και το νέο νούμερο που ελπίζουν να πιάσουν πλέον μέχρι το τέλος της χρονιάς, είναι 130.000 οχήματα. Ταυτόχρονα, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία κατόρθωσε να μειώσει τις ζημιές της στο οικονομικό σκέλος, αφού προς το παρόν σημειώνει απώλειες.
Οι προβλέψεις έτσι κι αλλιώς μιλούν για ταχεία ανάπτυξη, επομένως η αισιοδοξία κυριαρχεί διάπλατα μεταξύ των υπευθύνων του κατασκευαστή. Η Xiaomi εκθρόνισε από την πρώτη θέση, τον άμεσο ανταγωνιστή της που είναι η Aito. Η πρώτη παρέδωσε 100.000 αυτοκίνητα σε 230 μέρες, ενώ η δεύτερη χρειάστηκε 448 μέρες.
BUY NOW

Για να καταλάβετε καλύτερα την τεράστια εμπορική επιτυχία των Κινέζων, να αναφέρουμε το εξής. Στην Tesla, έπρεπε να περάσουν 12 ολόκληρα χρόνια για να πουληθούν 100.000 από τα μοντέλα της. Τα εργοστάσια της Xiaomi λειτουργούν με απίστευτη ταχύτητα και η μηνιαία παραγωγή από 12.500 οχήματα, έχει φτάσει τα 20.000.
Στο τρίτο τρίμηνο, το τμήμα των αυτοκινήτων αποτέλεσε το 10% περίπου των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας. Αυτό συνεπάγεται σε 1,29 δισεκατομμύρια ευρώ, αν και οι απώλειες ήταν σχεδόν 200 εκατομμύρια ευρώ. Η ζημιά βέβαια ανά όχημα έχει μειωθεί κατά 5.000 ευρώ και έτσι το μικτό κέρδος έχει αυξηθεί στο 17,1%.
Το δεύτερο τρίμηνο του 2024, ήταν στο 15,4% και η απώλεια ήταν 8.500 ευρώ ανά όχημα. Παράλληλα είναι μεγαλύτερη και η μέση τιμή ανά αυτοκίνητο. Από 30.100 ευρώ έχει φτάσει τις 31.700 ευρώ, γεγονός που εξηγείται από τις περισσότερες παραγγελίες για τις εκδόσεις Max και Pro.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ