Η ανανέωση του Peugeot 2008 συνοδεύτηκε από την πλήρη αναβάθμιση της ηλεκτρικής έκδοσης που προσφέρει όλα όσα αναζητά ο οδηγός.
Το δικό του μύθο έχει δημιουργήσει σε πανευρωπαϊκό επίπεδο το Peugeot 2008, με την κόμψή του εμφάνιση, την ποιοτική και high tech καμπίνα του, και την πλήρη γκάμα κινητήρων του να το έχουν αναδείξει σε έναν από τους αδιαμφισβήτους πρωταγωνιστές στην κατηγορία των μικρών SUV.
Το Peugeot 2008 ήταν, μάλιστα, ένα από τα πρώτα B-SUV που διέθετε και ηλεκτρική έκδοση, συνεχίζοντας και μετά την πρόσφατη ανανέωσή του να αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή και ικανά μοντέλα της κατηγορίας.
BUY NOW
Η ανανέωση του e-2008 κατέστησε το μοντέλο ακόμα πιο επιβλητικό σε εμφάνιση, την ίδια ώρα που σηματοδότησε την προσθήκη κορυφαίων τεχνολογιών που δύσκολα απαντώνται στα μοντέλα του ανταγωνισμού.
Η απόλυτα σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα i-cockpit συνεχίζει να θέτει υψηλά στάνταρ σε επίπεδο συνδεσιμότητας, εργονομίας και οδηγικής εμπειρίας, την ίδια ώρα που οι χώροι κρίνονται ιδανικοί για όσους βάζουν ψηλά στην αγοραστική εξίσωση τις άνετες μετακινήσεις.
Παράλληλα, με δεδομένο ότι η Peugeot είναι πιστή στο δόγμα της συνεχούς βελτίωσης των μοντέλων της, η ανανεωμένη έκδοση του Peugeot e-2008 δεν θα μπορούσε παρά να έρθει με αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης, ικανό μετατρέψει την κάθε διαδρομή σε μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία.
Το νέο ηλεκτρικό μοτέρ πλέον παράγει 156 ίππους και 260 Nm ροπής και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο μονής σχέσης, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις (0-100χλμ./ώρα σε μόλις 9,1 δλ.) και εξαιρετικά αποδοτική λειτουργία.
Το μοτέρ τροφοδοτείται από μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας 51kWh που είναι υγρόψυκτη, έχοντας τη δική της αυτόνομη αντλία θερμότητας, προσφέροντας ηλεκτρική αστική αυτονομία έως και 576 χλμ. με μια φόρτιση, ή 406 χλμ. σε μεικτό κύκλο οδήγησης (WLTP).
Σύμμαχο του οδηγού αποτελούν τα τρία διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης από το σύστημα παραμετροποίησης Drive Mode, επιλέγοντας αυτό που ικανοποιεί τις εκάστοτε απαιτήσεις και ανάγκες του. Στην επιλογή «Eco» το σύστημα δίνει προτεραιότητα στην αύξηση της αυτονομίας μεγιστοποιώντας και τα οφέλη από το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας, ενώ η επιλογή «Normal» συνδυάζει ιδανικά την απόδοση με την αυτονομία. Η επιλογή «Sport» έχει ως βασικό σκοπό να ενισχύσει τη σπορ υπόσταση του Peugeot e-2008, βελτιστοποιώντας την απόδοση του νέου ηλεκτρικού συστήματος κίνησης.
Όσον αφορά τη φόρτισή του, το Peugeot e-2008 χρειάζεται μόλις 30 λεπτά της ώρας για να ανακτήσει από το 20% έως το 80% της ενέργειας των μπαταριών του από σταθμό ταχείας φόρτισης (DC) με ισχύ έως 100kW, ενώ από τριφασικό wallbox με δυνατότητα να δεχθεί έως και 11 kW, το Peugeot e-2008 χρειάζεται για την αναπλήρωση του ίδιου ποσοστού ενέργειας (20-80%), περίπου 3 ώρες φόρτισης.
Το πολυτάλαντο προφίλ του νέου Peugeot e-2008 ολοκληρώνουν οι 3 πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού (Active, Allure και GT), διαθέτοντας ήδη από τη βασική: Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης, ενεργό σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, cruise control με περιοριστή ταχύτητας και σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας και προσαρμογής στο όριο ταχύτητας.
Φυσικά δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν οι προβολείς LED, ο αυτόματος κλιματισμός, το ηχομονωτικό παρμπρίζ, ο αισθητήρας βροχής και φώτων, το σύστημα πολυμέσων με οθόνη 10 ιντσών και κάμερα οπισθοπορείας, ο ενσωματωμένος φορτιστής ισχύος 11 kW (OBC), το καλώδιο φόρτισης Mode 3, η κονσόλα δαπέδου με υποβραχιόνιο και ηλεκτρικό χειρόφρενο, το σύστημα εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί, τα 3 προγράμματα οδήγησης μέσω του διακόπτη Drive Mode, και οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.