Η Peugeot μεγαλώνει συνεχώς την γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων, προσφέροντας τέσσερα διαφορετικά αυτοκίνητα που καλύπτουν όλες τις ανάγκες.
Η στρατηγική της γαλλικής εταιρείας είναι πολύ σαφής και στόχος της είναι να πρωταγωνιστήσει και στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης. Για αυτό τον λόγο η Peugeot σχεδιάζει όλα τα μοντέλα της γκάμας της να έχουν τουλάχιστον μια ηλεκτρική έκδοση μέχρι και το 2024.
Αυτή τη στιγμή άλλωστε, ήδη η Peugeot είναι μια από τις λίγες μάρκες που διαθέτει στο portfolio της 4 διαφορετικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα Peugeot e-208, e-2008, e-Rifter και e-Traveller, τα οποία έχουν καταφέρει να διακριθούν και να πετύχουν αξιοθαύμαστη εμπορική πορεία.
BUY NOW
Το δημοφιλέστερο από όλα είναι το αυτοκίνητο πόλης 208 που προσφέρεται, μεταξύ άλλων, και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, τοποθετώντας το έτσι στο επίκεντρο του τεχνολογικού ενδιαφέροντος της εποχής μας. Για την κίνηση του φροντίζει ένας ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων και 260 Nm, απόδοση που χαρίζει στο e-208 επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δλ., καθώς και τον τίτλο της ισχυρότερης έκδοσης στην γκάμα.
Το πακέτο μπαταριών έχει χωρητικότητα 50 kWh και εξασφαλίζει αυτονομία 362 χλμ. και για την φόρτισή της σε ένα τριφασικό Wallbox 11 kW χρειάζεται 5 ώρες και σε ένα μονοφασικό Wallbox 7,4 kW θέλει 7μιση ώρες. Πρέπει επίσης να αναφερθεί πως η μπαταρία του e-208 υποστηρίζει και ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος. Ένας με ισχύ 50 kW μπορεί να φορτίσει την μπαταρία από το 20% στο 80% της στάθμης της σε 41 λεπτά της ώρας, ενώ ένας με ισχύ 100 kW φορτίζει μια σχεδόν άδεια μπαταρία έως το 80% σε μισή ώρα μόλις.
Το αμέσως μεγαλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο στην γκάμα είναι το compact SUV e-2008 που φέρει την ίδια σχεδόν γκάμα κινητήρων με το αδελφό 208. Οι διαστάσεις του 2008 είναι οι μεγαλύτερες στην κατηγορία του, με μήκος 4,3 μέτρα και μεταξόνιο 2,6 μέτρων, εξασφαλίζοντας έτσι ευρυχωρία στα πίσω καθίσματα και μεγάλο χώρο αποσκευών, με χωρητικότητα που φτάνει τα 434 λίτρα. Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι η σωστή εξέλιξη του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης και η μελετημένη χωροταξική μελέτη, βοήθησε στο να μην επηρεαστούν οι χώροι της ηλεκτρικής έκδοσης σε σχέση με τις συμβατικές.
Σύμφωνα με τις τελευταίες μετρήσεις που έχει πραγματοποιήσει η Peugeot κατά WLTP, το e-2008 με το πακέτο μπαταριών των 50 kW εξασφαλίζει αυτονομία που φτάνει τα 345 χλμ. και είναι 25 χλμ. μεγαλύτερη από το παρελθόν. Στον τομέα της φόρτισης, το γαλλικό ηλεκτρικό SUV διατίθεται και αυτό σε έκδοση με ενσωματωμένο φορτιστή 7,4 kW ή με 11 kW, με τους χρόνους φόρτισης να είναι ίδιοι με του αδελφού e-208.
Το τρίτο ηλεκτρικό μοντέλο της γκάμας είναι το e-Rifter. Το πολυμορφικό crossover διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά που συνδυάζουν τα καλά διαφορετικών κόσμων της αυτοκίνησης. Διαθέτει τους χώρους και την πρακτικότητα των MPV, και πολλά σχεδιαστικά στοιχεία που παραπέμπουν σε crossover, με ένα αρκετά αποδοτικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
Με μήκος 4,4 μέτρα (L1) ή 4,75 μέτρα (L2), το e-Rifter προσφέρεται σε 5θέσια ή 7θέσια διάταξη, με τον χώρο αποσκευών στην πρώτη περίπτωση να φτάνει τα 597 λίτρα. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι ιδιαίτερα πλούσιος, με τον οδηγό να ενημερώνεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων του i-cockpit. Επιπλέον, το ηλεκτρικό πολυμορφικό crossover της Peugeot μπορεί να εφοδιαστεί και με σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Grip Control για κίνηση σε ολισθηρά τερέν. Η μπαταρία των 50 kW εξασφαλίζει αυτονομία 275 χιλιομέτρων και ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων και 260 Nm κινεί με άνεση το μεγάλο οικογενειακό μοντέλο. Η φόρτιση είναι μια εύκολη διαδικασία και δεν διαφέρει χρονικά από αυτή των e-208 και e-2008.
Το μεγαλύτερο ηλεκτρικό στην γκάμα είναι το e-Traveller που διατίθεται σε δύο μήκη αμαξώματος (L1 με 4,96 μέτρα και L2 με 5,31 μέτρα), αλλά και μειωμένο ύψος στα 1,9 μέτρα για άνεση στις καθημερινές μετακινήσεις. Με ευρεία γκάμα χαρακτηριστικών και δυνατότητα διαμόρφωσης της καμπίνας με 7 θέσεις (διαθέσιμο στις V.I.P. εκδόσεις) ή με 9 θέσεις και χώρο φόρτωσης που φτάνει τα 3.700 λίτρα, το νέο ηλεκτρικό e-Traveller μπορεί να προσαρμοστεί σε όλες σας τις ανάγκες.
Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αποτελείται από έναν κινητήρα 136 ίππων και 260 Nm που μπορεί να συνδυαστεί με δύο διαφορετικά πακέτα μπαταριών. Το βασικό των 50 kW εξασφαλίζει αυτονομία 230 χλμ. και το μεγαλύτερο των 75 kW φροντίζει για 330 χλμ. διαδρομής. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν on board charger ισχύος 11 kW, πράγμα που σημαίνει ότι η 50άρα μπαταρία φορτίζει σε περίπου 5 ώρες και η 75άρα σε περίπου 7μιση.
Ακόμα, όλα τα ηλεκτρικά Peugeot καλύπτονται με εργοστασιακή εγγύηση διάρκειας πέντε ετών για τα μηχανικά τους μέρη και οκτώ ετών για το πακέτο μπαταριών, κυκλοφορούν ελεύθερα στον Δακτύλιο και δεν επιβαρύνουν τον ιδιοκτήτη τους με ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Ακόμα, επωφελούνται από τη μείωση φορολογίας που αφορά εταιρικά ηλεκτρικά οχήματα, απαλλάσσονται πλήρως από τέλη ταξινόμησης και εξαιρούνται από τα δημόσια τέλη στάθμευσης για 2 χρόνια.