Αυτή είναι η νέα BMW R 1300 R - Με 145 ίππους

The-new-bmw-r-1300-r

Πιο ελαφριά, πιο δυναμική, με προηγμένα ηλεκτρονικά και κορυφαία εργονομία, η νέα BMW R 1300 R απευθύνεται σε όσους αναζητούν την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στην sport απόλαυση και την τουριστική άνεση.

Αντικαθιστώντας την R 1250 R, η BMW παρουσίασε επίσημα τη νέα R 1300 R, με τους υπεύθυνους της γερμανικής φίρμας να δηλώνουν με σιγουριά ότι το μοντέλο ανεβάζει αισθητά τον σπορ χαρακτήρα, χωρίς να χάνει τις κλασικές αξίες της BMW, όπως η άνεση και η τουριστική ευχρηστία.

Με έναν πλήρως ανασχεδιασμένο κινητήρα 1.300 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 145 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 149 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., όντας πιο ισχυρός από τον προκάτοχο του. Η τεχνολογία BMW ShiftCam, που διαχειρίζεται δυναμικά το βύθισμα των βαλβίδων, εξασφαλίζει ιδανική απόδοση τόσο σε σπορ οδήγηση όσο και σε οικονομική λειτουργία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται τρία προγράμματα οδήγησης (“Rain”, “Road” και “Eco”), ενώ προαιρετικά διατίθεται και το πακέτο Riding Modes Pro με τις πιο δυναμικές ρυθμίσεις “Dynamic” και “Dynamic Pro”, καθώς και τη δυνατότητα προεπιλογής τους κατά την οδήγηση. Η λειτουργία MSR (engine drag torque control) διασφαλίζει τη σταθερότητα του πίσω τροχού σε απότομες αποσύμπλεξεις ή κατεβάσματα σχέσεων.

Η νέα εργονομία της μοτοσυκλέτας φέρνει τον αναβάτη σε πιο sport θέση, με μαρσπιέδες τοποθετημένους πιο πίσω και χαμηλότερο τιμόνι, για βελτιωμένη αίσθηση του εμπρός τροχού και καλύτερο έλεγχο σε απαιτητική οδήγηση. Παρόλα αυτά, η R 1300 R παραμένει εξίσου κατάλληλη για ταξίδια και καθημερινή χρήση, με το ύψος της σέλας να βρίσκεται στα 795 χλστ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας έχει σχεδιαστεί από την αρχή, με ατσάλινη κύρια κατασκευή και αλουμινένιο υποπλαίσιο. Στο τομέα των αναρτήσεων συναντάμε μπροστά ένα νέο ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 47 χιλ., πίσω ανάρτηση EVO Paraleve, ενώ προαιρετικά προσφέτεται με την νέα ανάρτηση DSA (Dynamic Suspension Adjustment) που ρυθμίζει αυτόματα όχι μόνο την απόσβεση, αλλά και τη σκληρότητα του ελατηρίου, καθιστώντας την R 1300 R την πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής με τηλεσκοπικό πιρούνι που προσφέρει τέτοια ρύθμιση. Η συγκέντρωση μάζας προς το κέντρο βάρους και οι νέες, πιο ελαφριές ζάντες (-1,4 κιλά) συνεισφέρουν σε καλύτερο χειρισμό, ταχύτερες αλλαγές κατεύθυνσης και μειωμένη καταπόνηση του αναβάτη.

Τα φώτα είναι πλήρως LED, με έναν νέο προβολέα σε χαρακτηριστική οκταγωνική σχεδίαση, ενώ προαιρετικά διατίθεται και το Headlight Pro με ενεργό φωτισμό στροφών, που προσαρμόζεται στη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από διπλό δισκόφρενο με δύο ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένα μονό δισκόφρενο με δαγκάνα δύο εμβόλων πίσω σε συνδυασμό με το BMW Motorrad Integral ABS Pro.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για όσους αναζητούν κορυφαία άνεση και ασφάλεια, η νέα R 1300 R μπορεί να εξοπλιστεί με το Riding Assistant, που περιλαμβάνει Adaptive Cruise Control (ACC) και Front Collision Warning (FCW). Το σύστημα ASA (Automated Shift Assistant) προσφέρεται επίσης προαιρετικά, προσφέροντας πλήρως αυτόματη λειτουργία συμπλέκτη και αλλαγές ταχυτήτων είτε αυτόματα είτε χειροκίνητα, χωρίς μανέτα.

Η νέα R 1300 R διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις, τη βασική σε χρώμα Snapper Rocks Metallic, την Exclusive σε Racing Blue Metallic, την Performance σε Lightwhite Uni και τέλος την Option 719 Kilauea σε Blackstorm Metallic.

Η BMW προσφέρει επίσης νέες βαλίτσες με χωρητικότητα 26 και 29 λίτρων, ηλεκτρικό κλείδωμα και φωτισμό, καθώς και νέο tank bag που προσαρμόζεται χωρίς ιμάντες, μέσω δακτυλίου στο ρεζερβουάρ. Οι δυνατότητες εξατομίκευσης είναι πολλές, από διαφορετικές σέλες έως εργοστασιακές προεγκαταστάσεις για navigation και cruise.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τιμή της παραμένει προς το παρόν άγνωστη, ενώ δεν έχει υπάρξει ακόμη κάποια επίσημη ανακοίνωση σχετικά με τη διάθεσή της στη χώρα μας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ