Η νέα Diavel V4 αναμένεται στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο και θα διατίθεται σε δύο χρώμα, τα Ducati Red και Thrilling Black.
Με την ενσωμάτωση του εξελιγμένου κινητήρα V4 Granturismo, οι επιδόσεις της νέας Diavel γίνονται ακόμα πιο καταιγιστικές και η οδήγησή της αγγίζει νέα επίπεδα απόλαυσης. Ο κινητήρας V4 των 1.158 cc, με τους 168 ίππους και τα 12,8 kgm ροπής, είναι ο ιδανικός κινητήρας για ένα muscle bike, ικανός να συνδυάζει τη γραμμικότητα στις χαμηλές στροφές με την υψηλή ροπή σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του.
Μυώδης, σπορ, άκρως εντυπωσιακή και ταυτόχρονα κομψή σε εμφάνιση, ικανή να μαγνητίζει την προσοχή όπου και αν σταθεί, η νέα Diavel V4 συνθέτει φαινομενικά ασύμβατα μεταξύ τους τεχνικά, δυναμικά και στυλιστικά χαρακτηριστικά, όπως αυτά των σπορ naked bikes και των muscle cruises. Με αυτόν τον τρόπο ανταποκρίνεται στις επιθυμίες πολλών διαφορετικών μοτοσυκλετιστών. Από τους λάτρεις της σπορ οδήγησης που αναζητούν μια πιο άνετη και στυλάτη μοτοσυκλέτα, μέχρι εκείνους που την απολαμβάνουν σε ένα πιο αστικό και χαλαρό περιβάλλον αλλά και τους φανατικούς των επιδόσεων και της φιλοσοφίας που σχετίζεται με τους αγώνες dragster.
BUY NOW
Τα χαρακτηριστικά εμπρός και πίσω φώτα και τα φλας, τεχνολογίας Full-LED, συμβάλλουν επίσης στη μοναδική εμφάνιση της νέας Diavel V4. Τα εμπρός φώτα ημέρας (DRL) διαθέτουν νέα σχεδίαση, με το διπλό μοτίβο σε σχήμα C το οποίο θα γίνει επαναλαμβανόμενο στυλιστικό γνώρισμα στις naked μοτοσυκλέτες της Ducati. Τα πίσω φωτιστικά σώματα αποτελούνται από ένα πάνελ με διακεκομμένα LED τα οποία είναι τοποθετημένα κάτω από την ουρά, και πάλι με την χαρακτηριστική οπτική "υπογραφή" της Diavel. Πρόκειται για ένα αποκλειστικό και ιδιαίτερα εντυπωσιακό εφέ που κάνει τη μοτοσυκλέτα άμεσα αναγνωρίσιμη. Τα δυναμικά φλας είναι ενσωματωμένα στο τιμόνι, μπροστά από τα ρεζερβουάρ του φρένου και του συμπλέκτη.
Ένα ακόμα βασικό χαρακτηριστικό της νέας Diavel, το τεράστιο πίσω ελαστικό διαστάσεων 240/45, παραμένει και σε αυτή την έκδοση. Οι τροχοί είναι πέντε ακτίνων με προφίλ διακοσμημένο από κατεργασμένες επιφάνειες και αποτελούν ένα από τα πιο εκλεπτυσμένα και χαρακτηριστικά στοιχεία της αισθητικής της νέας Diavel V4.
Η νέα Diavel υιοθετεί τον κινητήρα V4 Granturismo 1.158 cc, ένα κεντρικό πλέον στοιχείο της σχεδίασης της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα μια τεχνική επιλογή που αναβαθμίζει τις επιδόσεις, τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την οδηγική απόλαυση. Και αυτό χάρη και στην επιλογή του αντίθετα προς την φορά της κίνησης περιστρεφόμενου στροφαλοφόρου άξονα, στοιχείο που μειώνει το γυροσκοπικό’ φαινόμενο και αυξάνει την ευελιξία της μοτοσυκλέτας.
Ισχυρός (168 hp), πλούσιος σε ροπή σε όλη την κλίμακα του στροφόμετρου (με μέγιστη τιμή 12,8 kgm στις 7.500 rpm +0,5kgm σε σχέση με την Multistrada V4) αλλά και εξαιρετικά ελαφρύς και συμπαγής, ο V4 Granturismo (που προέρχεται από το Desmosedici Stradale της Panigale και τη Streetfighter V4) είναι παράλληλα και αρκετά ομαλός στη λειτουργία του και απολαυστικός στις χαμηλές στροφές.
Χαρακτηρίζεται επίσης από περιορισμένο κόστος συντήρησης, με το μεγάλο σέρβις ρύθμισης των βαλβίδων να γίνεται σε διαστήματα των 60.000 km (τιμή που αποτελεί παγκόσμιο ρεκόρ για τις μοτοσυκλέτες). Ενώ είναι και ιδιαίτερα αποδοτικός σε κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης λειτουργίας των κυλίνδρων.
Αυτό το χαρακτηριστικό κλείνει την ανάφλεξη στους δύο πίσω κυλίνδρους, όχι μόνο όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη, αλλά και όταν οδηγείται σε χαμηλές στροφές ή σε συγκεκριμένες συνθήκες μειωμένου φορτίου και απαιτήσεων από τον κινητήρα. Πρόκειται για μία πολύ αποδοτική τεχνολογία, η οποία εκτός από την οικονομία βελτιώνει και τη θερμική άνεση αναβάτη και επιβάτη, μειώνοντας την έκλυση θερμότητας κάτω από την σέλα.
Ο αναβάτης απολαμβάνει μία αρκετά χαμηλή σέλα (στα 790 mm από το έδαφος), κεντρικά μαρσπιέ και ψηλό τιμόνι στα 20 mm πιο κοντά από ό,τι στη Diavel 1260, στοιχεία που την κάνουν πιο εύκολη στη χρήση, ειδικά στους ελιγμούς. Ο οδηγός βρίσκεται στο κέντρο της μοτοσυκλέτας, με μία εξαιρετική θέση οδήγησης, η οποία μεταδίδει μια οπτική αλλά και ουσιαστική αίσθηση ελέγχου και αυτοπεποίθησης.
Η άνεση στα μεγάλα ταξίδια έχει βελτιωθεί σημαντικά χάρη στην πίσω ανάρτηση η οποία έχει αυξημένη διαδρομή κατά 15 mm. Σε αυτό συμβάλει η όμορφη σέλα με μεγάλο προφίλ, το οποίο είναι σχεδιασμένη να προσφέρει μέγιστη ελευθερία κινήσεων προς κάθε κατεύθυνση, προσφέροντας και εξαιρετικό έλεγχο στην σπορ οδήγηση.
Ο επιβάτης έχει στην διάθεσή του ένα ευρύχωρο και άνετο κάθισμα, πτυσσόμενα μαρσπιέ τα οποία μαζεύουν κάτω από την ουρά και μια τηλεσκοπική πίσω ράβδο στήριξης. Τα μαρσπιέ και η λαβή είναι ουσιαστικά αόρατα όταν είναι αναδιπλωμένα και μαζί με το κάλυμμα της σέλας συνοδηγού, που παρέχεται στάνταρ και εγκαθίσταται εύκολα, επιτρέπουν στη Diavel V4 να μετατραπεί από διθέσια σε μονοθέσια με λίγες μόνο κινήσεις.
Ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα μέσω των φωτιζόμενων χειριστηρίων στο τιμόνι αλλά και του νέας έγχρωμης οθόνης TFT 5 ιντσών, η οποία προσφέρει επίσης συνδεσιμότητα Bluetooth για σύζευξη του smartphone και χρήση του για κλήσεις, μηνύματα κειμένου και μουσική. Υπάρχει επίσης το "turn-by -turn" σύστημα πλοήγησης (διατίθεται ως έξτρα εξοπλισμός) το οποίο είναι διαθέσιμο μέσω της εφαρμογής Ducati Link App.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ