Η τιμή του θρυλικού Honda Dax στην Ελλάδα

Honda ST125 Dax τιμή Ελλάδα 2022

Η Honda αναβίωσε το θρυλικό Dax με την ολοκαίνουργια γενιά του να είναι πλέον διαθέσιμη και στην Ελλάδα. Δείτε την τιμή της λιλιπούτειας μοτοσικλέτας.

Ο δεύτερος «μπόμπος» της Honda, το ολοκαίνουργιο Honda Dax αναβίωσε έπειτα από 40 χρόνια και έρχεται για να γεμίσει με τις ίδιες ευχάριστες αναμνήσεις και τη νέα γενιά των αναβατών προσφέροντας μια εξαιρετικά φιλική λύση για τις αστικές μετακινήσεις και όχι μόνο.

Το νέο ST125 Dax, όπως είναι το πλήρες όνομά του, προσφέρει τις υπηρεσίες του στην αστική καθημερινότητα και το κάνει παράλληλα αυτό με το μοναδικό ρετρό στιλ να το χαρακτηρίζει, στιλ το οποίο κινείται ακριβώς στα ίδια σχεδιαστικά μονοπάτια με το αυθεντικό μοντέλο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα γενιά της λιλιπούτειας μοτοσικλέτας της Honda είναι διαθέσιμη στη χώρα μαςσε δύο μεταλλικά χρώματα, γκρι (Pearl Cadet Grey) και κόκκινο (Pearl Nebula Red) στην τιμή των 4.350 ευρώ.

Με τη αισθητική από μια άλλη εποχή να ξεχειλίζει, το νέο Honda ST125 Dax κινείται σε γενικές γραμμές πολύ κοντά στο αυθεντικό μοντέλο και κλείνει πονηρά το μάτι στην ιδιαίτερα μεγάλη μερίδα του κοινού που έχει ταχθεί πλέον ξεκάθαρα προς τις ρετρό σχεδίασης προτάσεις.

Αν και φαίνεται πως έχει μεγαλώσει σημαντικά σε διαστάσεις σε σχέση με το πρώτο Dax, η δεύτερη γενιά διατηρεί σε μεγάλο βαθμό όλα εκείνα τα γνωρίσματα που το έκαναν διάσημο και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Το πιο χαρακτηριστικό του γνώρισμα είναι φυσικά το στραντζαριστό πλαίσιο σχήματος «Τ», που φιλοξενεί εντός και το μικρό ρεζερβουάρ, αλλά και η κουρμπαριστή εξάτμιση που «βγαίνει» ψηλά και αυξάνει σημαντικά την απόσταση από το έδαφος. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED και στα δύο άκρα, ο αναβάτης πληροφορείται από ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ έχει γίνει πρόβλεψη και για συνεπιβάτη με σταθερά μαρσπιέ να δίνουν το «παρών» και τη σέλα να παρουσιάζει ικανοποιητικό μήκος, τουλάχιστον οπτικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Dax φέρει αυτούσιο τον τετράχρονο αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα των 124 κ.εκ. που βλέπουμε και στο ρετρό αισθητικής παπί Super Cub 125. Με δύο βαλβίδες στον κύλινδρο και έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο, η απόδοση του μοτέρ φτάνει στους 9,4 ίππους και τα 10,8 Nm στις 7.000 και 5.000 σ.α.λ. αντίστοιχα, ενώ σύμφωνα με τη Honda η κατανάλωση κατά το πρότυπο WMTC φτάνει στα μόλις 1,57 λίτρο/100 χλμ. με το βάρος της μικρής μοτοσικλέτας να ανέρχεται στα 107 κιλά πλήρες υγρών και με γεμάτο το μικρό ρεζερβουάρ των 3,8 λίτρων. Όπως και στο παπί έτσι και στο Dax το κιβώτιο είναι ημι-αυτόματο με φυγοκεντρικό συμπλέκτη τεσσάρων σχέσεων που δεν απαιτεί τη χρήση μανέτας για την επιλογή μιας ταχύτητας.

Το νέο ST125 Dax έχει μήκος μόλις 1,760 χλστ. με το πλάτος και το ύψος του να περιορίζονται στα 760 και 1.020 χλστ. αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιο φτάνει επίσης στα 1.020 χλστ. Σε συνδυασμό με τις ζάντες των 12 ιντσών, η ευελιξία του Dax αναμένεται υποδειγματική, ενώ η αίσθηση κατά την οδήγηση αναμένεται να έχει το δικό της ενδιαφέρον καθώς τα «μπαλονάτα» ελαστικά έχουν 70άρι προφίλ και πλάτος 120 και 130 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε γενικές γραμμές το νέο, μεγαλύτερο σε διαστάσεις και βαρύτερο μοντέλο αναμένεται σημαντικά καλύτερο στο δρόμο, έναντι του αυθεντικού με την ανάρτηση του πίσω τροχού να φροντίζουν δύο κλασικά αμορτισέρ, ενώ μπροστά βλέπουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 31 χλστ.

Την πέδηση αναλαμβάνουν δίσκοι και στα δύο άκρα με τον εμπρός να έχει διάμετρο 220 χλστ. και τον πίσω 190 χλστ., με τη Honda να αναφέρει ότι στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και ένα μονοκάναλο ABS που αξιοποιεί και ηλεκτρονική μονάδα IMU για τη βελτίωση του φρεναρίσματος πανικού υπό κλίση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ