Μοτοσικλέτα με αερόσακο: Η Honda ανατρέπει τα δεδομένα με νέα πατέντα

Η honda αλλάζει τα δεδομένα στην ασφάλεια των μοτοσικλετών με νέο αερόσακο πατέντα

Η Honda αλλάζει τα δεδομένα στην παθητική ασφάλεια των μοτοσικλετών καθώς φαίνεται ότι εξελίσσει νέου τύπου αερόσακο για δίκυκλα.

Οι αερόσακοι έχουν αποδείξει την αξία τους στα αυτοκίνητα, ενώ τα τελευταία χρόνια κάνουν το ίδιο και στους δύο τροχούς. Όλο και περισσότερες εταιρείες που κατασκευάζουν ρουχισμό ασφάλειας για μοτοσικλέτες παρουσιάζουν γιλέκα ή μπουφάν τα οποία ενσωματώνουν στη σχεδίασή τους αερόσακο, ο οποίος αναπτύσσεται σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, κατά την πτώση το αναβάτη.

Αν και οι αερόσακοι που εφαρμόζονται στον εξοπλισμό ασφάλειας των μοτοσικλετιστών αποτελούν πλέον κοινό τόπο, οι ίδιοι οι κατασκευαστές μοτοσικλετών διατηρούν τις επιφυλάξεις τους αναφορικά με την ενσωμάτωση του αερόσακου στη σχεδίαση ενός δικύκλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η νέα πατέντα της Honda με αερόσακο που τυλίγεται γύρω από τον αναβάτη
Η νέα πατέντα της Honda με αερόσακο που τυλίγεται γύρω από τον αναβάτη

Όλοι εκτός από έναν με τη Honda να είναι η μοναδική που έχει στην παραγωγή μοτοσικλέτα με αερόσακο, την υπερ-τουριστική Gold Wing, η οποία μάλιστα τον έφερε ως στοιχείο του προαιρετικού της εξοπλισμού από το 2006.

Τώρα ο νούμερο ένα κατασκευαστής δικύκλων παγκοσμίως φαίνεται να προχωρά τις εξελίξεις αναφορικά με την παθητική ασφάλεια των μοτοσικλετών στο επόμενο στάδιο, όπως φαίνεται και από τις πατέντες που κατέθεσε πρόσφατα προς κατοχύρωση.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα και με τα σχέδια προς κατοχύρωση, η Honda φαίνεται να εξελίσσει έναν νέου τύπου αερόσακο, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διαφορετικές κατηγορίες μοτοσικλετών και στη θεωρία τουλάχιστον μοιάζει να προστατεύει τον αναβάτη πιο αποδοτικά και σε περισσότερα σενάρια ατυχήματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην περίπτωση ατυχήματος, ο αερόσακος που βρίσκεται τοποθετημένος στην μοτοσικλέτα, τυλίγει στην κυριολεξία τον αναβάτη κατά την ανάπτυξή του. Μάλιστα εκτός από αυτή τη μεγάλη διαφορά, εκείνο που κάνει τη συγκεκριμένη πατέντα να ξεχωρίζει είναι ότι ο αερόσακος, ο οποίος βρίσκεται ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, έπειτα αποσπάται από το δίκυκλο και τον «ακολουθεί» κατά την πτώση του στο οδόστρωμα.

Η ιαπωνική εταιρεία κατέθεσε πολλά διαφορετικά σχέδια προς κατοχύρωση, προφανώς για να προστατέψει την ιδέα της αλλά και να μπορεί να την εφαρμόσει σε πολλούς διαφορετικούς τύπους δικύκλου. Σε ένα από αυτά ξεχωρίζει ένας αερόσακος που αναπτύσσεται ακριβώς μπροστά από τον αναβάτη και σε ένα άλλο ο αερόσακος τοποθετείται και ανοίγει ακριβώς πίσω από τον αναβάτη.

Σε περίπτωση εφαρμογής σε sdcooter ο αερόσακος αναπτύσσεται και «αγκαλιάζει» τον αναβάτη από πίσω
Σε περίπτωση εφαρμογής σε sdcooter ο αερόσακος αναπτύσσεται και «αγκαλιάζει» τον αναβάτη από πίσω

Με το νέου τύπου αερόσακο να βρίσκεται προς το παρόν μόνο σε μορφή πατέντας και τους Ιάπωνες να μην έχουν κάνει κάποια σχετική δήλωση, κανείς δεν γνωρίζει να το νέο σύστημα ασφάλειας της Honda θα δει ποτέ το φως της ευρείας παραγωγής, ενώ γνωστή δεν είναι ούτε και η πρώτη μοτοσικλέτα που θα τον ενσωματώσει στον εξοπλισμό της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ