Έτοιμοι για τη μεγάλη ανατροπή στην Ευρώπη -Ποιοι θέλουν ζωντανούς τους κινητήρες βενζίνης και diesel

βενζίνη diesel Ευρώπη

Η είδηση ότι το χριστιανοδημοκρατικό κόμμα πρόκειται να καταθέσει επισήμως πρόταση για την παράταση ζωής των κινητήρων βενζίνης και diesel στην Ευρωπαϊκή Ένωση, δημιουργεί νέα ερωτηματικά για το αν και εφόσον θα μετατεθεί χρονικά η απαγόρευση διάθεσης θερμικών οχημάτων.

Εξελίξεις αναμένονται το αμέσως επόμενο διάστημα στην υπόθεση της απαγόρευσης στην πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel στα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Με τα μέχρι σήμερα δεδομένα, η απαγόρευση αυτή πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή την 1η Ιανουαρίου του 2035, ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι που δηλώνουν αντίθετοι στο ενδεχόμενο αυτό.

βενζίνη diesel Ευρώπη
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπέρ της μη εφαρμογής ενός μέτρου, το οποίο όπως είναι φυσικό θα αλλάξει τον χάρτη της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, τάσσεται και το ευρωπαϊκό χριστιανοδημοκρατικό κόμμα, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται το επόμενο διάστημα θα καταθέσει πρόταση ώστε να μετατεθεί χρονικά η απαγόρευση στην πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και diesel.

Η πρόταση του ευρωπαϊκού χριστιανοδημοκρατικού κόμματος, το οποίο αριθμεί 188 έδρες θα προβλέπει, μεταξύ άλλων, την μετάθεση της οριστικής απαγόρευσης των θερμικών κινητήρων κατά μία πενταετία, δηλαδή από το 2035 στο 2040, με την προϋπόθεση χρήσης συνθετικών καυσίμων.

βενζίνη diesel Ευρώπη

Βέβαια, η πρόταση αυτή δεν απέχει σημαντικά απ’ όσα έχουν ήδη συζητηθεί σε κεντρικό-ευρωπαϊκό επίπεδο, με τα συνθετικά καύσιμα να προκρίνονται ως τη μοναδική εναλλακτική λύση ώστε οι κινητήρες βενζίνης και diesel να παραμείνουν στη ζωή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τη λύση των εναλλακτικών καυσίμων προτάσσουν χώρες όπως η Γερμανία και η Ιταλία, ενώ υπάρχουν και κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως η Γαλλία, που δεν επιθυμούν την αναθεώρηση των όσων έχουν ήδη επικυρωθεί από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

βενζίνη diesel Ευρώπη

Τα συνθετικά καύσιμα είναι κλιματικά ουδέτερα, καθώς κατά την παραγωγή τους δεσμεύεται η ποσότητα των αέριων ρύπων που θα απελευθερωθεί κατά την καύση τους, ωστόσο, το υψηλό κόστος και οι περιορισμένες ποσότητες ενδεχομένως να αποτελέσουν τροχοπέδη στη διάδοση της χρήσης του στο ευρύ καταναλωτικό κοινό.

Το γεγονός, πάντως, ότι αρκετές ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αναθεωρούν τη στρατηγική τους, επενδύοντας στην ανάπτυξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης, μαρτυρά ότι τα συνθετικά καύσιμα πρόκειται να διαδραματίσουν κάποιον ρόλο, αποσβένοντας ένα μέρος των κραδασμών που προκαλεί η μετάβαση στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ