Audi A6 e-tron: Η πρώτη ηλεκτρική μπερλίνα των Γερμανών βρίσκεται προ των πυλών

Audi A6 e-tron

Στο τελικό στάδιο της εξέλιξής του βρίσκεται το νέο Audi A6 e-tron. Μέχρι το τέλος της χρονιάς που διανύουμε θα έχει γίνει η πλήρης αποκάλυψη και επίσημη παρουσίασή του στο κοινό.

Αυτή την στιγμή, το νέο γερμανικό ηλεκτρικό μοντέλο υποβάλλεται σε σκληρές δοκιμασίες που περιλαμβάνουν κρύο περιβάλλον, όπως αυτό της Σκανδιναβίας. Την περασμένη εβδομάδα, ο φακός ενός φωτογράφου το «συνέλαβε» στη Σουηδία με βαρύ καμουφλάζ, όπου και τράβηξε κάποιες εικόνες.

Τα σκίτσα που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο έχουν δημιουργηθεί με βάση αυτό το πρωτότυπο μοντέλο, όμως αναρωτιόμαστε αν τελικά θα είναι όντως αυτή η μορφή του, διότι εντοπίζονται κάποιες διαφορές. Για παράδειγμα, οι ψηφιακές φωτογραφίες δείχνουν διαφορετική μάσκα, με εισαγωγές στις άκρες του προφυλακτήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Audi A6 b

Επίσης, εμφανίζονται παραδοσιακοί εξωτερικοί καθρέφτες αντί για κάμερες. Στο δε πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα που τρέχουν από τη μια μεριά του αυτοκινήτου μέχρι την άλλη φαρδαίνουν προς τις άκρες, ενώ στο πρωτότυπο είχαν το ίδιο πλάτος. Διαφορετικός φαίνεται να είναι και ο διαχύτης.

Το νέο Audi A6 e-tron θα βασίζεται στο πάτωμα Premium Platform Electric (PPE), το οποίο είναι ίδιο με αυτό που θα χρησιμοποιούν το Q6 e-tron crossover, αλλά και η ηλεκτρική Porsche Macan. Η συνολική ιπποδύναμη που θα παράγουν οι δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα) θα είναι 470 ίπποι με 800 Nm ροπής.

Audi A6 e-tron
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από πλευράς επιδόσεων, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση θα έρχονται σε λιγότερο από 4 sec. Με μπαταρίες 100 kWh, η αυτονομία θα φτάνει έως τα 700 χιλιόμετρα, ενώ μια ταχεία φόρτιση στα 270 kW, θα είναι αρκετή για να διανύσει το αυτοκίνητο απόσταση 300 χιλιομέτρων.

Μετά το ντεμπούτο του Audi A6 e-tron, θα ακολουθήσει το λανσάρισμα της έκδοσης Avant (αναμένεται το 2024), που θα ξεχωρίζει από την επιμηκυμένη οροφή και το μεγαλύτερο όγκο στο χώρο αποσκευών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ