Μαύρα σύννεφα και απολύσεις 1.200 υπαλλήλων σε μεγάλη γερμανική εταιρεία -Ποια είναι

volkswagen apolyseis

Με τις πωλήσεις να μην πιάνουν τα απαραίτητα νούμερα ώστε να θεωρείται βιώσιμη, η γερμανική εταιρεία ετοιμάζεται να λάβει δραστικά μετρά, με τους απλούς υπαλλήλους να είναι αυτοί που θα "πληρώσουν το μάρμαρο".

Η Volkswagen, ο γερμανικός κολοσσός της αυτοκινητοβιομηχανίας, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, με αποτέλεσμα την απειλή απόλυσης για 1.200 εργαζομένους στο εργοστάσιο της Zwickau. Η είδηση αυτή έρχεται να προστεθεί στις ήδη υπάρχουσες περικοπές θέσεων εργασίας, δημιουργώντας ένα κλίμα αβεβαιότητας για το μέλλον της εταιρείας.

volkswagen apolyseis
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η χαμηλή ζήτηση για τα ηλεκτρικά μοντέλα της Volkswagen, όπως τα ID.3 έως ID.5 και το Audi Q4 e-tron, έχει οδηγήσει σε σημαντική μείωση της παραγωγής στο εργοστάσιο της Zwickau, το οποίο λειτουργεί πλέον μόνο στα 2/3 των συνολικών δυνατοτήτων του. Οι πρώτοι από τους 9.000 εργαζόμενους που φαίνεται ότι θα χάσουν τη δουλειά τους είναι αυτοί με σύμβαση ορισμένου χρόνου, οι οποίοι είχαν προσληφθεί για να καλύψουν την αναμενόμενη υψηλότερη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μάλιστα, η VW είχε ήδη περικόψει 270 θέσεις εργασίας πέρυσι και άλλες 500 φέτος.

Παράλληλα, η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο κλεισίματος του εργοστασίου της Audi στις Βρυξέλλες, λόγω της χαμηλής ζήτησης για το Audi Q8 e-tron, όπου απασχολούνται περίπου 3.000 άτομα. Το πιθανό κλείσιμο του εργοστασίου στις Βρυξέλλες θα μπορούσε να επιφέρει πρόσθετο κόστος 2,6 δισεκατομμυρίων ευρώ στο ήδη υπάρχον σχέδιο εξοικονόμησης της εταιρείας.

volkswagen apolyseis 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή η εξέλιξη έχει προκαλέσει ανησυχία στους ειδικούς, οι οποίοι εκφράζουν φόβους για το μέλλον της Volkswagen στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, κάνοντας λόγο ακόμα και για ολική κατάρρευση της.

Ο Ferdinand Dudenhöffer, ειδικός στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, κατηγορεί τον Γερμανό Υπουργό Οικονομικών, Robert Habeck, για την κατάργηση του περιβαλλοντικού μπόνους για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θεωρώντας την απόφαση αυτή υπεύθυνη για τη μείωση της ζήτησης.

volkswagen apolyseis 4

Ο Dudenhöffer εκφράζει επίσης ανησυχία για την άνοδο της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία, όπως υποστηρίζει, θα μπορούσε να επωφεληθεί από την κρίση της Volkswagen, παρά το γεγονός ότι μόνο δύο από τις εκατό τοπικές κινεζικές μάρκες είναι κερδοφόρες. Ο Dudenhöffer προτείνει τη συνεργασία με την Κίνα ως πιθανή λύση για την Volkswagen, προκαλώντας ωστόσο αντιδράσεις για το ενδεχόμενο "παράδοσης" της ευρωπαϊκής βιομηχανίας στην κινεζική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Volkswagen βρίσκεται σε μια κρίσιμη καμπή, με τις απολύσεις και το ενδεχόμενο κλεισίματος εργοστασίων να αποτελούν μόνο την κορυφή του παγόβουνου. Η εταιρεία καλείται να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων και να λάβει αποφάσεις που θα καθορίσουν το μέλλον της.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ