Τέλος εποχής για το Volkswagen Polo στην Ισπανία - Τι ετοιμάζουν οι Γερμανοί

Polo metakomisi

Μετά από 40 χρόνια, το Volkswagen Polo αλλάζει τόπο συναρμολόγησης, μετακομίζοντας από την Ισπανία στη Νότια Αφρική.

Ήταν το 1975, όταν η Volkswagen παρουσίασε το Polo, ένα μοντέλο που ουσιαστικά ήταν ένα Audi 50 με διαφορετικά σήματα και πιο περιορισμένο εξοπλισμό. Η αποδοχή από το κοινό ήταν εξαιρετική για τα δεδομένα της εποχής και, σε αντίθεση με το "αδελφικό" Audi που δεν τα πήγε καλά στις πωλήσεις, το Polo ξεπέρασε τα 500.000 αντίτυπα.

polo metakomisi
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό ήταν αρκετό για να συνεχίσει η VW την εξέλιξή του, και στις 20 Μαρτίου 1984, όταν πλέον το μοντέλο βρισκόταν στη δεύτερη γενιά του, μετέφερε τη γραμμή παραγωγής από το Βόλφσμπουργκ στο εργοστάσιό της στην Παμπλόνα της Ισπανίας.

polo metakomisi 2

Εκεί κατασκευάζονταν όλες οι επόμενες γενιές για σχεδόν 40 χρόνια, μέχρι τις 2 Ιουλίου 2024, όταν ένα VW Polo έκδοσης Life, σε χρώμα Blue Reef και με κινητήρα 1.0 TSI 95 ίππων, προοριζόμενο για την τοπική αγορά, έγινε το 8.422.161ο όχημα που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής και το τελευταίο.

Το τελευταίο που βγαίνει από το ισπανικό εργοστάσιο, καθώς η παραγωγή του θα συνεχιστεί στο Kariega της Νότιας Αφρικής, όπου ήδη συναρμολογείται το Polo για την εκεί εγχώρια αγορά.

polo metakomisi 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή η απόφαση είχε ληφθεί πριν ακόμα ανακοινωθεί από τις αρμόδιες αρχές η χαλάρωση των προτύπων Euro 7 και η έναρξη ισχύος τους από το 2027, με την εταιρεία να μην αλλάζει τη στρατηγική που είχε χαράξει, ώστε να μην διαταραχθούν οι μελλοντικές της κινήσεις. Ο γενικός διευθυντής της μάρκας, Thomas Schäfer, δήλωσε ότι το Polo θα συνεχίσει να διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά τουλάχιστον μέχρι το τέλος της δεκαετίας, αλλά δεν ήταν δυνατόν να ανασταλεί η μεταφορά του από το εργοστάσιο της Παμπλόνα.

Σύμφωνα με τη στρατηγική της εταιρείας, οι γραμμές παραγωγής και συναρμολόγησης του εργοστασίου θα προσαρμοστούν άμεσα για την κυκλοφορία δύο ηλεκτρικών μοντέλων το 2026, του μικρού SUV Skoda Epiq και της SUV έκδοσης του μελλοντικού ID.2, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες ίσως δούμε και κάποιο μοντέλο της Cupra να παράγεται εκεί.

polo metakomisi 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο διευθυντής του εργοστασίου, Michael Hobush, δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους χιλιάδες συναδέλφους που εργάστηκαν και εργάζονται εκεί για την απόδοσή τους τα τελευταία σαράντα χρόνια, ενώ πρόσθεσε ότι χάρη σε αυτούς το συγκεκριμένο εργοστάσιο κατέστη ένα από τα σημεία αναφοράς της μάρκας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ