Άσχημα νέα για γνωστό κατασκευαστή -Σε ελεύθερη πτώση οι πωλήσεις του

ktm

Εδώ και κάμποσο διάστημα, τα οικονομικά της ΚΤΜ αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Όλα δείχνουν, πως τώρα φτάσαμε σε ένα σταυροδρόμι και το μέλλον φαντάζει τόσο αβέβαιο, όσο δεν ήταν ποτέ.

Στο πρόσφατο παρελθόν φαινόταν πως με μερική αναδιάρθρωση, κάποιες αλλαγές στη σύνθεση της εταιρείας και περισσότερες απολύσεις, θα μπορούσε να υπάρξει βελτίωση. Θα εξακολουθούσαν να υπάρχουν δυσχέρειες, αλλά θα βλέπαμε μια εξομάλυνση.

Προφανώς δεν είναι έτσι. Οι σκέψεις είναι πολλές και ίσως «δύσκολες», αλλά αναγκαίες για τη μητρική Pierer Mobility AG, αφού κυκλοφόρησαν στοιχεία που υποδηλώνουν μεγάλη πτώση στα έσοδα και «εκτροχιασμό» στα χρέη. Όπως ανέφερε επίσημα η ίδια η μάρκα, χρειάζεται άμεση ενίσχυση με μετρητά, δηλαδή επενδυτές. Διαφορετικά ενδέχεται η ΚΤΜ, η GasGas, η Husqvarna και η νεοαποκτηθείσα MV Agusta να πουληθούν τους επόμενους μήνες, ίσως και εβδομάδες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εκτελεστικό συμβούλιο της φίρμας κοιτάζει να βρει χρηματοδότηση. Γίνονται συνεχώς συζητήσεις με το βασικό μέτοχο, αλλά και με τους πιστωτές. Το ζητούμενο είναι να συμφωνήσουν οι εμπλεκόμενοι, ώστε να επιτευχθεί μια οικονομική αναδιάρθρωση. Αν και δεν λέγεται ευθέως, η Pierer μάλλον επιθυμεί να πουλήσει ένα ποσοστό στην Bajaj, με την οποία είναι συνδέονται στενά έτσι κι αλλιώς.

Η τελευταία κατασκευάζει ένα μέρος των μοτοσικλετών της Pierer, ενώ διαθέτει και τους ανάλογους πόρους για να τη… «σώσει» θεωρητικά. Να σημειώσουμε πως ευθύνεται συν τοις άλλοις και για το δημοφιλές μοντέλο 390s. Επομένως η συγχώνευση μαζί της (με έλεγχο ή πλειοψηφία μετοχών από την Bajaj), ενδεχομένως να είναι η λύση που αναζητούν, προκειμένου να βγουν από το τέλμα.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ