Νέος κύκλος δοκιμών του EuroNCAP αναδεικνύει τα Van που εφοδιάζονται με τα πιο αποτελεσματικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας.
Καρποφορούν οι προσπάθειες των κατασκευαστών για την ενίσχυση της ασφαλείας των επαγγελματικών τους μοντέλων, όπως αποδεικνύει ο νέος κύκλος δοκιμών του EuroNCAP.
Δεδομένης της προσεχούς αυστηροποίησης της νομοθεσίας όσον αφορά τις προδιαγραφές ασφαλείας, ο ανεξάρτητος οργανισμός έβαλε στο μικροσκόπιό του 19 Van μοντέλα.
BUY NOW
Αυτό που αρίστευσε ήταν το ολοκαίνουριο Fiat Ducato, το οποίο κατάφερε να αποσπάσει τη μέγιστη δυνατή διάκριση, λαμβάνοντας το ιδιότυπο “Πλατινένιο βραβείο”, χάρη στην απόφαση της ιταλικής εταιρείας να το εξοπλίσει με πλήθος οπτικών αισθητήρων οι οποίοι συνδράμουν στην άρτια λειτουργία του συστήματος αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB) με εντοπισμό πεζών και δικυκλιστών.
Ικανοποιημένη από τη βαθμολογία των Transit και Transit Custom μένει και η Ford, μιας και τα Van της κατάφεραν να λάβουν το δεύτερο τη τάξει βραβείο και συγκεκριμένα το “Χρυσό”. Αμφότερα εξοπλίζονται από προηγμένα συστήματα για την αποτροπή της εμπρόσθιας σύγκρουσης, που είναι αποτελεσματικά κάτω από ένα μεγάλο εύρος συνθηκών, εντοπίζοντας ακόμα και τα παιδιά που “πετάγονται” στο δρόμο πίσω από παρκαρισμένα οχήματα.
Ένα ακόμα μοντέλο που “έλαμψε” στις δοκιμές του EuroNCAP ήταν και το VW Transporter, με μεγάλο ατού του την απρόσκοπτη λειτουργία των συστημάτων διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας και παρακολούθησης τυφλού σημείου (BLIS).
Χρυσό μετάλλιο… κοσμεί πλέον το αμάξωμα και τoυ μοντέλου Mercedes Vito, το οποίο ενσωματώνει ιδιαίτερα αποτελεσματικό σύστημα προειδοποίησης απόσπασης προσοχής οδηγού, αλλά και τις τεχνολογίες αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης.
Σε σημαντικές αναβαθμίσεις έχει υποβληθεί και το Renault Trafic, με τα εύσημα να αποδίδονται στη βελτίωση του συστήματος AEB.
Όπως αναφέρει, τέλος, ο ανεξάρτητος οργανισμός, η ασφάλεια των επαγγελματικών οχημάτων θα πρέπει να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, λόγω της αδιάλειπτης κυκλοφορίας των εν λόγω οχημάτων εντός των πόλεων, πολλώ δεν μάλλον όταν το μεγάλες διαστάσεις τους συνιστούν δυνητικό κίνδυνου για πεζούς, ποδηλάτες, μοτοσικλετιστές και οδηγούς.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ