Αυτή είναι η νέα πατέντα της Toyota - Τα σχέδια των Ιαπώνων

Toyota Corolla Hatchback 1

Χάρη στο νέο τύπο αερόσακου της ιαπωνικής εταιρείας, ο αυχένας των επιβατών προστατεύεται ακόμα πιο αποτελεσματικά.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναπτύσσουν διαρκώς νέες τεχνολογίες και καθημερινά έρχονται στο φως διάφορες πατέντες. Η τελευταία όμως της Toyota αφορά την ασφάλεια και δείχνει από αρκετά περίτεχνη.

Head airbag patent 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που κατατέθηκε στο αντίστοιχο Γραφείο των Η.Π.Α., η ιαπωνική εταιρεία δουλεύει ήδη πάνω σε ένα νέο τύπο αερόσακου που προστατεύει το κεφάλι και τον λαιμό των επιβατών.

Head airbag patent 2

Στα σχέδια της πατέντας παρατηρούμε ότι το σχήμα του αερόσακου είναι σαν ανθρώπινο χέρι που αγκαλιάζει τον λαιμό του επιβάτη και κρατάει σταθερό τον αυχένα του. Σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα, ο πλευρικός αερόσακος και η αεροκουρτίνα προσφέρουν επαρκή προστασία προστασία στο κεφάλι. Η πατέντα της Toyota όμως υπόσχεται και αυξημένη προστασία στον αυχένα, πέρα από το ενεργό προσκέφαλο που διαθέτει ήδη το κάθισμα.

Head airbag patent 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο νέος τύπος αερόσακου έχει σαν στόχο να διατηρεί το κεφάλι σε σταθερή θέση και σε ευθεία γραμμή με τον κορμό του σώματος του επιβάτη. Κατά συνέπεια, όλοι σχεδόν οι τύποι σύγκρουσης θα αντιμετωπίζονται πιο αποτελεσματικά και ο επιβάτης θα έχει μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης.

Head airbag patent 4

Η μονάδα του αερόσακου αυχένα βρίσκεται στο προσκέφαλο και όταν ενεργοποιηθεί φουσκώνει σταδιακά για να αγκαλιάσει σωστά τον λαιμό του επιβάτη. Συνδυάζεται με αισθητήρες που τον ενεργοποιούν σε κλάσματα του δευτερολέπτου πριν συμβεί η σύγκρουση και έτσι προλαβαίνει να κάνει «κεφαλοκλείδωμα» και να προστατεύσει τον αυχένα και το κεφάλι.

Head airbag patent 5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε συνδυασμό και με τους υπόλοιπους αερόσακους του αυτοκινήτου, μετωπικούς, πλευρικούς, οροφής και γονάτων, ο νέος τύπος αναμένεται να αυξήσει ακόμα πιο πολύ την ασφάλεια που προσφέρουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Προς το παρόν όμως, δεν γνωρίζουμε το πότε θα μπει στην παραγωγή.

Toyota Corolla Hybrid

Ωστόσο, οι πιθανότητες να δούμε στην παραγωγή το νέο αυτό τύπο αερόσακου είναι υπέρ της Lexus, σε κάποιο μελλοντικό LS ίσως, προτού τον δούμε και σε πιο καθημερινά αυτοκίνητα.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ