Αυτή είναι η σύγχρονη Lancia Delta S4 των 650 ίππων

Grassi 044S

Όπως και πολλοί ιταλικοί οίκοι μετατροπών νωρίτερα, η Grassi Scuderia Milanese πήρε το αυτοκινητικό τοτέμ Lancia Delta S4 και κατασκεύασε ένα μοναδικό restomod, το Grassi 044S, ισχύος 650 ίππων.

Πρόκειται για μια εκσυγχρονισμένη εκδοχή (restomod) του κεντρομήχανου hatchback που πρωταγωνίστησε στις ειδικές διαδρομές του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι τη δεκαετία του 1980, με την αγωνιστική εκδοχή του -περιορισμένων αντιτύπων- μοντέλου παραγωγής Delta S4.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Grassi 044S κινείται από τον bi-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων, που είναι τοποθετημένος σε διαμήκη διάταξη μπροστά από τον πίσω άξονα και αποδίδει 650 hp μέσω μηχανικού ή σειριακού κιβωτίου σχέσεων και συστήματος τετρακίνησης. Χρειάζεται μόλις 2,9 δευτερόλεπτα για το σπριντ 0-100 km/h και αγγίζει τελική ταχύτητα 300 km/h.

Η Grassi Scuderia Milanese παρρουσίασε το πρώτο της αυτό δημιούργημα στο Milano Monza Motor Show αυτών των ημερών στην ιταλική μητρόπολη. Είναι σχεδιασμένο από τον Giuseppe Armano, που έχει περάσει 20 χρόνια στο σχεδιαστικό κέντρο της Alfa Romeo.

Η ονομασία 044S δεν παραπέμπει μόνο στη Delta S4, αλλά και στα μόλις 44 αντίτυπα που θα κατασκευαστεί το εντυπωσιακό αυτό restomod. Για τον έλεγχο της θηριώδους ισχύος φροντίζουν δισκόφρενα με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω, κρυμμένα στις ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά 305 mm στους πίσω τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή του Grassi 044S, όμως ένα πρόσφατο restomod που επίσης εμπνεύστηκε από τη Delta -η Hintegrale της Angelelli Automobili- ξεκινά από τις 90.000 ευρώ με μικρότερο κινητήρα 1.8 bi-turbo, ενώ η αμιγώς ηλεκτρική του εκδοχή αγγίζει τις 550.000 ευρώ. Ένα άλλο restomod, η Lancia Delta Futurista, τιμάται 350.000 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ