Η Mazda αναπροσδιορίζει την εταιρική της ταυτότητα, και μεταξύ των αλλαγών περιλαμβάνεται και το νέο της λογότυπο - που, κατά την τάση της εποχής, θα έχει πιο λιτές γραμμές.
Πολλές από τις καθιερωμένες αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη έχουν προχωρήσει τα τελευταία χρόνια στον ανασχεδιασμό του σήματός τους - πιθανώς για να αποκτήσουν ένα φρέσκο αέρα στον παγκόσμιο ανταγωνισμό με τις νεοφυείς κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων.
Ορισμένες -όπως οι Renault, Peugeot και Citroen- επέλεξαν να δώσουν μια σύγχρονη ερμηνεία σε ένα από τα ρετρό λογότυπά τους, άλλες απλώς το επανασχεδίασαν με πιο απλές γραμμές (όπως οι BMW, Audi), ενώ κάποιοι κατασκευαστές προχώρησαν σε πλήρη αλλαγή λογότυπου και ταυτότητας. Η Dacia είναι ένα παράδειγμα των τελευταίων.
BUY NOW
Τώρα ήρθε η σειρά της Mazda, η οποία πρόσφατα καταχώρησε ένα νέο, αρκετά απλοποιημένο λογότυπο στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας της Ιαπωνίας.
Το τρέχον λογότυπο της εταιρείας της Χιροσίμα έκανε την εμφάνισή του το 1997. Πρόκειται για μια στυλιζαρισμένη εκδοχή του γράμματος M, που έχει πάρει τη μορφή δύο φτερών. Στα 27 χρόνια ύπαρξής του, το τρέχον λογότυπο της Mazda δεν έχει υποστεί πολλές αλλαγές, αλλά αυτό θα σύντομα θα πάψει να ισχύει.
Το νέο καταχωρημένο λογότυπο της Mazda δεν έχει πλέον τρισδιάστατη εμφάνιση, που ήταν τόσο διαδεδομένη στο παρελθόν μεταξύ των κατασκευαστών αυτοκινήτων, αλλά επίπεδη. Πολλοί πιστεύουν ότι αυτό το νέο δισδιάστατο, μοντέρνο λογότυπο της ιαπωνικής εταιρείας σηματοδοτεί τη μετάβασή της σε μια νέα εποχή - της ηλεκτροκίνησης.
Μέχρι στιγμής, η Mazda δεν έχει βιαστεί να παρουσιάσει πληθώρα νέων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, προτιμώντας να βασιστεί στην εξέλιξη νέων τεχνολογιών αποδοτικότητας για τους θερμικούς της κινητήρες. Όμως αυτό θα μπορούσε να αλλάξει στο μέλλον.