Η Radical Motorsport παρουσιάζει το αναβαθμισμένο SR1 της σειράς XXR, το οποίο διαθέτει επανασχεδιασμένο αμάξωμα, νέα αεροτομή και μεγαλύτερο χρονικό περιθώριο μεταξύ των αλλαγών λαδιών του βελτιωμένου κινητήρα.
Η ιπποδύναμη του τετρακύλινδρου κινητήρα των 1,34 λίτρων της Radical Precision Engineering που βρίσκεται κάτω από το καπό φτάνει πλέον τους 199 ίππους με 163 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο σειριακό κιβώτιο με έξι σχέσεις και ζυγίζει 83 κιλά μόλις.
Τα οφέλη για εκείνους που θα το χρησιμοποιήσουν για αγωνιστική χρήση είναι πως ζεσταίνεται πιο γρήγορα, ενώ τα διαστήματα ανάμεσα στις αλλαγές λαδιών θα γίνονται ανά 10 ώρες αντί για έξι που ήταν προηγουμένως.
BUY NOW
Αισθητικά, η καινούρια πτέρυγα στο πίσω μέρος είναι ένα σχεδιαστικό στοιχείο που έχει εμπνευστεί από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα αντοχής LMP. Στην καμπίνα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν επιλέξουν να αποκτήσουν το συγκεκριμένο μοντέλο με ένα ή δύο καθίσματα. Τα όργανα περιλαμβάνουν οθόνη AIM MXS, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο, λαμπάκι για τις αλλαγές και καταγραφικό δεδομένων.
Αν και η παραγωγή του SR1 XXR ξεκινά το καλοκαίρι και οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει, η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τη τιμή του. Αξίζει να αναφερθεί πως στα τέλη του 2022, η Radical λάνσαρε το ανανεωμένο SR3 XXR με κινητήρα 1,5 λίτρων 232 ίππων, που μπορεί να χρησιμοποιήσει και βιοκαύσιμα.
Και αν δεν σας αρκεί ούτε αυτό, διατίθεται επίσης και το αναβαθμισμένο SR10 XXR, το οποίο εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 2,3 λίτρων και 425 ίππους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ