Αυτό είναι το τελευταίο ταγκό της Toyota GR Supra -Με 435 ίππους και κορυφαίες επιδόσεις
Η «οικογένεια» του εμβληματικού ιαπωνικού μοντέλου απέκτησε δύο νέες εκδοχές που ενισχύουν τον μύθο!
Η πρώτη είναι η GR Supra A90 Final Edition και αποτελεί την απόλυτη έκδοση της τρέχουσας γενιάς. Και… τελευταία όπως μαρτυρά το όνομά της.
Όπως άλλωστε χαρακτηριστικά αναφέρει η Toyota, «…δημιουργήθηκε για να εκφράσει ευγνωμοσύνη στους οπαδούς της Supra τρέχουσας γενιάς και να γιορτάσει την ενεργό συμμετοχή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό παγκοσμίως».
BUY NOW
Αυτή λοιπόν έχει πληθώρα αναβαθμίσεων, που έρχονται αξιοποιώντας τεχνογνωσία από την Toyota Gazoo Racing.
Πηγή έμπνευσης έχει αποτελέσει η εμπλοκή του μοντέλου σε αγώνες ταχύτητας και drift. Τι διαφορετικό έχει όμως αυτή η τελική έκδοση που θα παραχθεί σε μόλις 300 κομμάτια;
Κατ’ αρχήν, είναι πιο ισχυρή. Τα 340 άλογα γίνονται 435 ενώ η απόλυτη τιμή της ροπής, σκαρφαλώνει από τα 500, στα 570 Nm. Με αρωγό αυτή την άνοδο σε τιμές, ανεβαίνει και η τελική ταχύτητα, φτάνει τα 270 χλμ./ώρα.
Αναβαθμίσεις υπάρχουν και σε άλλους τομείς, όπως τη νέα, εμπνευσμένη από τους αγώνες, ανάρτηση της KW, με την οποία η Toyota συνεργάζεται στην αγωνιστική GR Supra GT4.
Τροποποιήσεις υπάρχουν στη γωνία κάμπερ τόσο στους εμπρός όσο και στους πίσω τροχούς, το ενεργό διαφορετικό έχει νέα ρύθμιση με στόχο την μείωση της υποστροφής ενώ η Toyota έχει επέμβει και στο σύστημα ενεργητικής υποβοήθησης του τιμονιού.
Τα κατά 10 mm πιο φαρδιά ελαστικά που ντύνουν τροχούς 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω, εξασφαλίζουν περισσότερη πρόσφυση ενώ τα αναβαθμισμένα φρένα από τη Brembo εξασφαλίζουν πως το ιαπωνικό θηρίο θα σταματήσει όταν πρέπει.
Αισθητικά, πέρα από το ξεχωριστό μαύρο ματ χρώμα, η GR Supra A90 Final Edition έχει αεροδυναμικές επεμβάσεις όπως το ανθρακονημάτινο σπόιλερ εμπρός και οι έξτρα αεραγωγοί, ενώ στο εσωτερικό συναντάμε RECARO Podium CF full-bucket καθίσματα σε κόκκινο χρώμα, καθώς και πινελιές με ανθρακονήματα και αλκαντάρα.
Η δεύτερη είναι η GR Supra Lightweight Evo, που μπορεί να μην είναι αντίστοιχη πολεμική μηχανή, είναι όμως άκρως… παιχνιδιάρα. Με νέα χαρτογράφηση κινητήρα, βελτιωμένη πρόσφυση και μειωμένη υποστροφή.
Κι εδώ έχουμε διαφοροποιήσεις στις ρυθμίσεις της ανάρτησης και της ενεργητικής υποβοήθησης του τιμονιού αλλά και κάποιες αεροδυναμικές επεμβάσεις όπως το πίσω σπόιλερ από ανθρακονήματα. Δεν αλλάζει όμως τίποτα κάτω από το καπό.
Τα δύο μοντέλα θα είναι διαθέσιμα για παραγγελίες στην Ευρώπη, από τον Ιανουάριο του 2025.