Το αυτοκίνητο χωρίς τιμόνι είναι γεγονός – Η νέα τεχνολογία που αλλάζει τα δεδομένα
Το ταμπλό των μελλοντικών αυτοκινήτων θα απαρτίζεται αποκλειστικά από οθόνες και το σύστημα πολυμέσων θα επικοινωνεί με τους επιβάτες.
Η Chrysler θα παρουσιάσει τις επόμενες ημέρες στην έκθεση CES του Las Vegas ένα νέου τύπου ταμπλό, δίνοντας μας μια γερή πρώτη γεύση από το άμεσο μέλλον του συγκεκριμένου τομέα.
Όπως μπορείτε να δείτε και από τις ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες που έδωσε στην δημοσιότητα η Chrysler, το νέο ταμπλό ξεχωρίζει για την λιτή σχεδίασή του και τις δύο οθόνες 37,2 ιντσών που καλύπτονται κάτω από ένα ενιαίο κομμάτι γυαλιού και θα εκτείνονται σε όλο το πλάτος του ταμπλό. Μάλιστα, η Chrysler θα είναι η πρώτη μάρκα που θα εισάγει τη νέα αυτή τεχνολογία του Ομίλου Stellantis στην Β. Αμερική.
BUY NOW
Το νέου τύπου κόκπιτ θα ενσωματώνει τις τρεις πλατφόρμες τεχνολογίας STLA Smart Cockpit, STLA Brain και STLA AutoDrive, αυξάνοντας ακόμα πιο πολύ την συνδεσιμότητα και την διαδραστικότητα του συστήματος με τον οδηγό και τους επιβάτες.
Η υλοποίηση του πρωτότυπου κόκπιτ αφορά τα μελλοντικά αυτοκίνητα της Chrysler, και πιο συγκεκριμένα τα ηλεκτρικά της μοντέλα που θα αρχίσουν να κάνουν την εμφάνισή του από το 2025 και μετά. Από το 2028 η Chrysler θα πουλά μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ο οδηγός και οι επιβάτες θα έχουν πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες του συστήματος και τους αυτοκινήτου, ακόμα και διαισθητικά χάρη στην χρήση τεχνητής νοημοσύνης (Α.Ι.). Το σύστημα θα μαθαίνει τις προτιμήσεις του ιδιοκτήτη με την πάροδο του χρόνου και θα ενημερώνεται ασύρματα over-the-air.
Επιπλέον, η Chrysler αναφέρει ότι όλα γίνονται με γνώμονα την πρακτικότητα και την φιλικότητα προς τον χρήστη, με το σύστημα να επικοινωνεί με τον οδηγό και τους επιβάτες μέσω μιας εικονικής προσωπικής βοηθού. Η τελευταία θα μας συμβουλεύει για τα επερχόμενα ραντεβού μας, θα παρέχει οδηγίες πλοήγησης και άλλες χρήσιμες συμβουλές, θα προτείνει θέσεις στάθμευσης και φόρτισης, και θα έχει πρόσβαση σε διάφορες ιστοσελίδες του διαδικτύου.
Ακόμα πιο σημαντικό όμως είναι το γεγονός ότι υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 που επιτρέπει στον οδηγό να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι για ακόμα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, σε συγκεκριμένες διαδρομές και συνθήκες.