Ποιο νέο αυτοκίνητο απέτυχε στα crash-tests;

Huawei Aito M7 Crash-test

Το ηλεκτρικό crossover Aito M7, το αυτοκίνητο που εξέλιξε από κοινού η Huawei με την κινεζική Seres, δεν απέδωσε στις δοκιμές πρόσκρουσης όσο καλά θα περίμενε κανείς βάσει της υψηλής τιμής του.

Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες του Κινεζικού Ασφαλτιστικού Ερευνητικού Ινστιτούτου φέρεται να δυσαρεστήθηκαν από τα επίπεδα ασφάλειας που επέδειξε το Aito M7 στα crash-tests, και να έμειναν με την απορία πώς θα μπορούσε το αυτοκίνητο να προσφέρει προστασία στους επιβάτες του στο ενδεχόμενο μιάς βίαιης σύγκρουσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το κινεζικό ηλεκτρικό crossover τέθηκε σε δοκιμασία μετωπικής πρόσκρουσης με 64 km/h, και το αποτέλεσμα δεν ήταν ικανοποιητικό. Μεταξύ άλλων, τη στιγμή της πρόσκρουσης, οι εμπρός κολόνες του Aito M7 εισέβαλλαν στο χώρο των επιβατών. Ως αποτέλεσμα, η ασφάλεια του οδηγού από το αυτοκίνητο χαρακτηρίστηκε ως «μέση».

Ο ίδιος χαρακτηρισμός αποδόθηκε και στην αποδοτικότητα της συντήρησης του αυτοκινήτου, ενώ αντιθέτως τα συστήματα ενερηγτικής ασφάλειας -για τον έλεγχο της συμπεριφοράς, την αποτροπή του ατυχήματος και την προστασία των πεζών και επιβατών- χαρακτηρίστηκαν ως «εξαίρετα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εν κατακλείδι, όμως, οι ερευνητές του κινεζικού Ινστιτούτου έγραψαν στην έκθεσή τους πως περίμεναν καλύτερα αποτελέσματα από ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 41.000 ευρώ (300.000 γουάν) στην ασιατική χώρα.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ