Η τελευταία δημιουργία του βελτιωτικού οίκου Mansory, δεν είναι άλλη από την Maserati MC20 με το full ανθρακονημάτινο kit αμαξώματος, το ανανεωμένο εσωτερικό σε αποχρώσεις του κίτρινου και φυσικά την απαραίτητη αναβάθμιση κινητήρα.
Εξωτερικά, όπως εύκολα διαπιστώνει κανείς και από τις φωτογραφίες, οι αλλαγές που έχει υποστεί το αυτοκίνητο περιλαμβάνουν διαφορετική μάσκα στο εμπρός μέρος με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, κάλυμμα του κινητήρα με εισαγωγή για επιπρόσθετο αέρα και φρυδάκια στους θόλους.
Στο πίσω μέρος, παρατηρούμε τα φαρδύτερα φτερά, την τεράστια φτερούγα, καθώς και τον πελώριο διαχύτη, με τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης σε ψηλότερο σημείο. Το αμάξωμα συνδυάζει την σατινέ απόχρωση του γκρι με ανθρακόνημα και κάποιες κίτρινες ρίγες. Οι πανέμορφες ζάντες με τις 10 ακτίνες είναι βαμμένες σε σκούρο μπρονζέ.
BUY NOW
Το εσωτερικό είναι ιδιαίτερα φωτεινό, από την στιγμή που κυριαρχεί το κίτρινο χρώμα. Τα καθίσματα και οι ταπετσαρίες στις πόρτες διαθέτουν λευκά κομμάτια και μια λωρίδα που αναπαριστά την ιταλική σημαία, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν και κάποιες μαύρες πινελιές στο τιμόνι, στο ταμπλό και στην κονσόλα.
Σχετικά με τις μηχανικές βελτιώσεις, οι εργοστασιακοί 621 ίπποι του διπλά υπερτροφοδοτούμενου 3λιτρου V6 κινητήρα Nettuno έχουν ανέλθει στους 720 με 850 Nm ροπής. Ενδεικτικά, αναφέρουμε πως χωρίς καμία μετατροπή, η συγκεκριμένη Maserati χρειαζόταν 2,9 δευτερόλεπτα μόλις, για να πιάσει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση, έχοντας μέγιστη ταχύτητα 323 χλμ./ώρα.
Παρ’ όλα αυτά, η Mansory δεν είναι η μοναδική εταιρεία που αναλαμβάνει να βελτιώσει την MC20. Αντίστοιχες προσπάθειες κάνουν τόσο η Novitec, που ανεβάζει την ισχύ στους 711 ίππους, αλλά και η DMC, που την πάει στους 705 ίππους με 875 Nm ροπής.
Από την άλλη, η Maserati δεν κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια. Ήδη ετοιμάζει μια πιο καυτή MC20, αποκλειστικά για την πίστα, με roll cage και πυροσβεστήρα στην καμπίνα, που ονομάζεται Project24. Σύμφωνα με την ίδια, η απόδοση του κινητήρα θα κυμαίνεται στους 740 ίππους περίπου και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, αντί για το 8άρι με το διπλό συμπλέκτη που χρησιμοποιεί η έκδοση δρόμου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ